Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

Halvblod; klar du ska skriva av dig här på tråden! Vi finns ju för att stötta varandra. Hoppas du nu får en trevlig helg trots din jobbiga vecka.
    Själv håller jag på att möblera och fixa i lägenheten, men känns bara som man är tillbaka på ruta ett.... sååå mycket saker på så liten uta (60 kvadrat) och snart är vi dessutom tre...

• LindaoJohan

Har oxå haft fullt upp idag! Var till täby centrum med mamma. Jag har så dåligt med pengar så hon hade lovat mig ett par byxor! Kom hem med ett par nya mammabyxor, en tröja ett linne och en bikiniöverdel! Håller fortfarande på att städa, fick däremot ta en paus när ryggen strejkade. Fattar inte vad jag gör för fel... ser stökigt ut hur jag än gör...

• LindaoJohan

tbmh; ser lixom lite halvtokigt ut tycker jag, men det är väl en vanesak... ser typ ut som mona, eller måne, eller vete sjutton... första intrycket va lite konstigt på namnet...

• LindaoJohan

någon som har tips på vad man kan göra åt snurrighrtskänsla? ser typ stjärnor så fort jag anstränger mig lite, så måste jag sätta mig... har varit så hela dagen..

• LindaoJohan
    Vallmar; va jobbigt hörru med allt, kylskåp, sk vänner å sammandragningarna. Jag finns här för dig om det är något *kramar* Själv har jag inte drabbats av sammandragningar, ännu, men en otrolig smärta i ryggen. Sedan är jag snurrig i huvudet typ hela tiden. Ser stjärnor så fort jag reser mig... lite jobbigt...
  • LindaoJohan

Hallonfot; va hos BM i förra veckan. Hon sa åt mig att börja med järntabletter på en gång då mitt värde va på 101, man ska ligga på 110 tydligen å 125 om man ska va blodgivare... Jag ska bara ta tabletterna varannan dag till på tisdag då ska jag börja varje dag. Var ju sjuk nyligen oxå, kan ju kanske vara därför jag är extra snurrig? Men det är rätt så läskigt, igår kunde jag inte röra mig utan att det snurrade...

• LindaoJohan

Hallonfot; ja man får ta det lite lugnt då, har tagit för vana att ta en apelsin när det är som värst å det hjälper för en liten stund iallafall

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3