Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Ja det låter då sannerligen skönt!!
    Jag är sugen på införskaffa höns, men man får väl ta lite i taget, dvs först bebis:)

Neh nu ska jag nog ta o baka kladdkakaRäcka ut tungan

• Vallmar

hehe förlåt:)

Nu är kakan i ugnen..slurp

• Vallmar

Godafton!!

Då har vi slagit till!
    Bilen är vår!! En svart volvo V50 blev det:)

Hmm jag är ensam ikväll, karln min jobbar...Så tråkigt att laga mat när man är själv.

• Vallmar

Sitter o försöker fylla i ansökan om havandeskapspenning. Shit. Man ska beskriva sin arbetsdag, det tar ju upp 2 A4 sidor för mig.
     Om jag inte får den här hp så måste det vara något fel på Försäkringskassan. Jag räkna ut att jag lyfter i snitt 30 gånger om dagen föremål som väger mer än 5 kg...

• Vallmar

Oh här vankas det bröllop...Blir så avis!

Jag får vänta tills sambon friar, om han nu gör dt någon gång.

Alltså den lille sparkar på hela tiden numera. Ibland kommer ordentliga sparkar under natten så man vaknar till. Hur blir det då sen när den är större?Förvånad

• Vallmar

Caylite: Nja jag är nog lite gammaldags av mig så jag väntar. Cool

Först måste han be min pappa om handen och sen när han väl har friat så är det bröllop inom snar framtid. Vi är inte förlovade ännu nämligen. Sambon ville men jag vill hellre förlova mig och sen gifta mig.

Little baby: In flames, det är go musik de:) Hårdrockare in i själen är man så loppan har redan fått höra massa genom magenRäcka ut tungan

Babyshower är sånt som syrrorna får koka ihop till mig om dem har lust.
    Dop blir det definitivt. Jag måste hålla traditionen igång lixom..

• Vallmar

Hej Tjejer.

Tillbax från en fl-ledig dag. Sambon var ledig igår för en gång skull. Vi var och hämtade våran nya fina volvo:) Sen passade vi på o mysa hela kvällen.

tbmh: Grattis till lånet. Snart har ni eran nya volvo ni me;) Tråkigt det där med sonen. Det ska nog ordna sej ska du se.

Hallonfot: Jag har också jobbat på väldigt mkt på senare tiden. Har blivit typ 50 timmar i veckan. Jag städar ju så det är upp o ner för trappor varje dag. Blä. Tror vi måste försöka ta de lite lugnare vi julimammor.

Little baby: Hehe ja men de vore väl inte så farligt me en liten rockerFlört

Jonali: Blir så glad för din skull att ni ska försöka igen!! Apropå profylaxkurs så har jag o sambon bokat in oss på en kurs. Den är på 3 tillfällen à två timmar. Kostar 1780kr/par.(Sthlm) Vi tycker att det absolut är värt pengarna. Har hört mycket bra om dem kurserna.

Vadå Sol?? Här i Vaxholm så har det varit mulet hela dagen!!

OHH Japp här ska frestas!! Har presis mumsat i mig sista biten av tryffelkakan sambon bakade åt mej igår. Han är så duktig gubben min. SLURP!

• Vallmar

Jag mådde jätte dåligt av niferexen så jag slutade med dem. Har köpt hemofer, dem är milda så jag tar även 1 järnbrus om dagen o 2 vitamineral kvinna. Har aldrig ätit så många piller i mitt liv förrän nu:)

• Vallmar

WHAT!!!

NEh va tråkigt tbmh...

Men det finns ju andra v50s...eller ska ni leta wéfter nåt annat? Är ford forden såld än då?

• Vallmar

Oj nu blev de en massa stavfel visst...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3