Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

BF Juli-07 Nr3

Min älskling är borta på kurs hela veckan (bara 2nätter kvar) vilket är väldigt jobbigt och ensamt eftersom vi inte har varit ifrån varandra så här länge sedan vi träffades för över 4år sedan. Men samtidigt är det skönt att kunna njuta av ensamheten eftersom det förmodligen är sista gången på många många år.

Hahahaha...Burger King reklamen är helt underbar...vilka macho killar

• Halvblod

Mjukis: Va skönt att allt var ok! Men du får inte ha så bråttom till förlossningen...vi ska ju dit samtidigt ...och jag är inte redo att bli mamma riktigt än. Jag säger till när jag är redo så sticker vi dit då...okej??? Skrattande

• Halvblod

Mjukis: Ja men jag kan oxå tänka mig något tidigare innan sommaren tar kål på mig...slutet av juni början av juli känns lagom tycker jag. Ska vi kanske ta midsommar med jordgubbar och glass??? Men visserligen, vem vill fylla år på midsommarafton??? Nja...kanske några dagar efter midsommar bli bättre...Hmmmm...jaja, vi har lite tid på oss att fundera

• Halvblod

vickyb: Bara du själv vet vad som är rätt beslut...och jag hoppas att du gör det du verkligen tror är rätt! Lycka till och ha nu en underbar dag med lilla födelsedagsflickan Glad

Jag önskar så att jag hade kunnat få sovmorgon en enda dag...behöver verkligen sova ut men kan inte! Hade jag bara kunnat somna tidigt på kvällarna så hade det ju varit bra....men neeeeeej...jag somnar senare än vad jag brukar och vaknar mycket tidigare. Har redan varit ute på en ganska lång promenad med hunden, gett både mig själv och djuren mat, duschat, läst alla nyhetssidor på nätet och hunnit ringa sambon 2gånger och beklagat mig. Hmmmm...vad ska jag hitta på resten av dagen???

• Halvblod

LindaoJohan: Jo men det har jag redan gjort hela veckan så här är liksom inte så mycket att städa...hehehe...va konstigt saker kan bli när man är gravid.

• Halvblod

Så nu har jag bestämt mig för att spela sims2 några timmar så jag kommer tillbaka hit senare under dagen!

• Halvblod

Nu var det inte så roligt länge med sims2...ska nog göra lunch för en gång skull och sen blir det nog lite städning iaf...hittar kanske något bortglömt skåp eller något som jag kan städa lite i
    Jag har egentligen hela bebisrummet som ska röjas ut helt...men det är en massa tunga saker som ska flyttas och slängas så det kan jag tyvärr inte göra själv.

• Halvblod
    Jen2006 skrev 2007-03-18 10:28:17 följande:
    Semester ja, jag ska ta min semester från 11 juni och fram till BF, så nu är det inte ens tre månader kvar LÄNGTAR!!!!!
    Jag blir "lämpligt" nog arbetslös 1juni så jag inte så lång tid kvar att jobba innan mammaledigheten...hihihi...längtar längtar!!!
  • Halvblod
    Jen2006 skrev 2007-03-18 11:52:59 följande:
    Sitter och funderar på namn. Vi vet ju att vår lille bebbe är en pojke, desto svårare med namn måste jag säga (tjejnamnet var klart sedan länge )Nu har jag lyckats snöa in mig lite på Liam, vad tycker ni om det? Vill ha ett kort namn som inte förkortas (jag vill med andra ord kalla min son för det han heter och inte en förkortning...)
    Hehehe...vad alla verkar ha svårt med pojknamn...för oss är det precis tvärtom. Vi har 2st pojknamn som vi älskar varav det ena känns lite mer rätt än det andra just nu. Vi har även 2 flicknamn men dessa känns inte alls lika rätt, så vi letar fortfarande febrilt efter flicknamn för det vill jag ha hyfsat klart innan förlossningen.
  • Halvblod
    little baby skrev 2007-03-18 19:19:34 följande:
    Hej tjejer, nån mer som vill släppa in våren i huset? Byta gardiner och dukar köpa nya kuddar sätta fina vårblommor....så härlig tid vi har framför oss lite inspiration www.textilonnet.se/ ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    Jag har faktiskt varit iväg med mamsen idag och inhandlat blommor till hela lägenheten samt nya kuddar och sängkläder till sovrummet och lite andra småsaker från Ikea...sambon är i chocktillstånd och undrar vad som har hänt med mig. Förra veckan när han var på kurs så storstädade jag hela lägenheten så att den var tipp topp när han kom hem i fredags....Kan påpeka att jag inte är den städglada i vanliga fall...hihihi...är det så här det är att bli mamma Skrattande
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3