Inlägg från: rullgardinsflikkan |Visa alla inlägg
  • rullgardinsflikkan

BF Juli-07 Nr3

Gott ändå att du är hemma igen Zandrisen. Skönt å höra avv bebis är kvar åp insidan

• rullgardinsflikkan

Nu byter jag samtalsämne lite här...

Jag har ju fått höjt min hp men nu tjatar dom ju på jobbet om att dom inte har någon att sätta in och blaha...
    Men jag vill gärna gå hem. Det kan ju varken vara nyttigt för mig eller barnet att gå och jobba så tungt efter att jag egentligen får gå på HP??

Hade ni gått hem eller stannat för att vara schyssta emot arbetsgruppen?

• rullgardinsflikkan

Nån som vet hur många p% skatt man ska räkna när man räknar ut föräldrapengen? är et 26 som på HP eller 34 som på min lön?

• rullgardinsflikkan

theresa1: Jo jag kanske borde gå hem då...får gå å prata med chefen imorgon.

• rullgardinsflikkan

Åhhh jag har precis slängt ut en kopparsnok från mitt kök...gud va vidrigt

• rullgardinsflikkan

Hihi idag går jag in i vecka 30 jösses inte långt kvar nu...gudv a jag längtar

• rullgardinsflikkan

HEllo girlis

Hur mår alla idag??
    Jag har haft lite bruna flytningar *uäck* undrar vad det kan vara borde jag ringa till mvc och kolla upp det???

Jag och Albin har vart och gjort stan idag shoppat en ny jacka till honom grön anorack med döskallar på så jäkla häftig och ett par blåa crocks (fast annat märke).

jag har köpt lite mammakläder ett par vita jeans knickers och två linnen hur goa som helst jag är så lycklig nu kan jag gå utanför dörren i vanliga kläder igen och inte i mjukis byxor haha

Så har jag betalt 2500:- på min vagn så nu är det bara lika mycket kvar men det tar jag när skatten kommer.

Erkänn det är härligt när man får den känslan att alla bitar faller på plats....

Ha en underbar valborg allihop
    kram på er

• rullgardinsflikkan
    jennsans skrev 2007-05-01 06:09:20 följande:
    god morgon =) ville bara höra efter vart jag skickar ansökan om HP. står ingen adress på papprena.
    Jag skickade min med internpost till försäkringskassan här i stan
  • rullgardinsflikkan

Hallo flicks...

Här skrivs det för full t har ni inget annat för er på dagarna eller

Jag har vart hos BM ska på extra ul den 24 för moderkakan låg för livmoderöppningen sist så ligger den kvar blir det kejsarsnitt...

Sf måttet va 29 och hjärtljuden låg på 140.

Jag tror förersten jag har fått foglossningar någon som kan förklara lite hur det käönna??

Jag har så ont i bäckenet att jag knappt kan ställa mig upp eller gå..

• rullgardinsflikkan

Nu har jag provat min nya elgrill gud va behändigt

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3