Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

Jag vill ha trosor som går precis under magen men har inte hittat några än där arslet inte suger in det mesta av tyget Räcka ut tungan

Dock har jag hittat SÅ snygga Puma skor! kostar 500 :- ihhhh Har inte pengar just nu men dem är så snygga! Det värsta är att jag inte behöver skor, har typ 20 par Generad gillar skor en aning för mycket kanske. Jag använder i alla fall alla

• Mommmy  Dearest
    Vickyb, lycka till och massor med kramar och värme Synd att det behövde sluta så. Det är ditt beslut och om du mår dåligt av att stanna kvar är det förståeligt varför du inte vill vara kvar. Hoppas att det ordnar sig för er... Grattis till lilltjejen!

Ska gra i ordning lite mat nu och sen bär det väl av att kolla in dem grymt snygga pumadojjorna jag såg
  • Mommmy  Dearest

Har precis käkat middag hemma hos pappa och nu funderar jag på att äta lite banan och päron Har ätit ganska många frukter idag riktigt stolt.

Måste dock göra äckliga läxor mm.. riktigt roligt med Samhälle C - baltikum och deras nya relationer med EU, för det är något jag verkligen kommer att behöva veta när jag fortsätter att utbilda mig...

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

oops. har inte ens tänkt på tanken om vikt... ihh, är ganska ung i mina lemmar fortfarande så jag hoppas på att kunna bygga en aning muskler istället för att förstöra kroppen Fundersam

tbmh, vad studerade du till om ja får fråga? Måste nämligen kolla läget lite så att jag tajmar bebisens uppväxt med mina fortsatta studier. Fortsatte du att studera efter gymnasiet osv?

• Mommmy  Dearest
    jennsans, vad hemskt att dem lät jäveln åka vidare trots att det hände tre ggr tidigare! Jävla idioter alltså. Jag tycker att det var rätt av din sambo att göra det, jag menar kom igen!
  • Mommmy  Dearest

Här vaknar man av att solen inte skiner igenom fönsterrutorna längre. Nu är det förbannat snöblandat regn. Hemska väder!!!! Så fort man blir glad över denna fina vår så ska det börja sega med den också!

usch, min mage växer inte längre har jag märkt... Min bebis bör ju tjocka sig lite nu jag är ju i 24:e veckan trots allt! uhh...

• Mommmy  Dearest

åhhh namn Det gillar jag

Vi har fastnat för ett par pojknamn, dem är mest glasklara, sen har vi ett tjejnamn.
    Om det är pojke så antingen, Isaac Chris eller Seth Noah.
    Om det blir en liten flicka så är det ett glasklart Angelina Noelle.

Vi blir en liten familjen Jungmair. Synd bara att mannen har så fult tyskt efternamn Fundersam

• Mommmy  Dearest
    tbmh skrev 2007-03-18 12:12:26 följande:
    teenpregnancy skrev 2007-03-17 22:21:27 följande: oops. har inte ens tänkt på tanken om vikt... ihh, är ganska ung i mina lemmar fortfarande så jag hoppas på att kunna bygga en aning muskler istället för att förstöra kroppen tbmh, vad studerade du till om ja får fråga? Måste nämligen kolla läget lite så att jag tajmar bebisens uppväxt med mina fortsatta studier. Fortsatte du att studera efter gymnasiet osv?·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.· Nej herregud... jag gick bara handels och administration på gymnasiet och sen började jag jobba på Team Sportia på en gång. Efter två år i sporthandeln började jag jobba med pappa när han köpte restaurangen och där har jag varit sen 1998 Jag har aldrig gillat att plugga och kommer nog inte göra det nåt mer. 
    Ja du, hade jag turen att få arbeta hos en av mina föräldrar om de nu skulle ha bra flytande företag skulle jag ju helst gärna vilja göra det. Dock ska lilla jag bli BM HAHA! Mamma tyckte att jag var dum i huvet nät jag sa det... jaja, det är i alla fall vad som kommer efter att bebisen är lite äldre...
  • Mommmy  Dearest

haha mökar yes!
    Känner igen mig där, stackars människor alltså. Speciellt mannen, han dör ju nästan. Det värsta är när man är ute bland folk och man verkligen måste släppa en utifall att man själv spricker.

• Mommmy  Dearest

herregud tjejer vad ni skriver... Orkar inte läsa igenom allt.
    Ni är då bra på att sukta varandra hela tiden! Skrattande

Själv har jag smällt i mig 2 feta päron, Middag, kex och sen blir det väl lite mjölk också... hehe... Slocknade det första jag gjorde när jag kom hem, och nu har jag bestämt mig för att slockna lite till

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3