tbmh skrev 2007-03-18 12:12:26 följande:
teenpregnancy skrev 2007-03-17 22:21:27 följande: oops. har inte ens tänkt på tanken om vikt... ihh, är ganska ung i mina lemmar fortfarande så jag hoppas på att kunna bygga en aning muskler istället för att förstöra kroppen tbmh, vad studerade du till om ja får fråga? Måste nämligen kolla läget lite så att jag tajmar bebisens uppväxt med mina fortsatta studier. Fortsatte du att studera efter gymnasiet osv?·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.· Nej herregud... jag gick bara handels och administration på gymnasiet och sen började jag jobba på Team Sportia på en gång. Efter två år i sporthandeln började jag jobba med pappa när han köpte restaurangen och där har jag varit sen 1998 Jag har aldrig gillat att plugga och kommer nog inte göra det nåt mer.
Ja du, hade jag turen att få arbeta hos en av mina föräldrar om de nu skulle ha bra flytande företag skulle jag ju helst gärna vilja göra det. Dock ska lilla jag bli BM

HAHA! Mamma tyckte att jag var dum i huvet nät jag sa det... jaja, det är i alla fall vad som kommer efter att bebisen är lite äldre...