• Vos

BF Juli-07 Nr3

Vad var det där med en julstjärna på huvudet????????????????
    Herregud säger jag bara.
    Får nog gå och natta mig snart.

Godnatt och heja Sverige får jag väl säga. Skriv gärna vem som vinner så kan jag kolla på jobbet imorgon bitti för jag lovar att jag INTE är vaken när röstningen är avslutad

• Vos

Ja, den var hemsk
    En låt kvar sen måste jag sova om jag ska orka upp och jobba.

Det var nog den sämsta melodifestivalen någonsin! Inte många låtar att hänga i granen.

Nej, nu är det godnatt på allvar

• Vos

Godkväll
    Har suttit och läst igenom alla dagens sidor och som vanligt kommer jag inte ens ihåg hälften av vad jag ville kommentera. Men filmen var grymt bra, min sparkar inte alls så. Den är mer en bökare, inte ofta jag får en spark utan den knuffar mig istället.

Melodifestivalen kommer antagligen bojkottas nästa år, vilken jä**a skit säger jag bara! Och jag som älskar att titta på det annars, igår satt jag bara och kollade på klockan.

Imorgon ska jag och Victor åka in till gbg och leka på lek o bus landet. Ska tydligen vara 5000 kvadratmeter stort! Ska bli roligt.
    Vi åker med min bästa kompis och hennes två barn så det blir nog fullt ös.
    En väldigt rolig sak är att min kompis oxå väntar barn i juli och inte bara det utan samma dag som mig

• Vos

Har oxå haft mycket förvärkar på sista tiden men dom gör inte ont, bara magen som blir stenhård och jag får ta det lugnt eller stanna om jag tex är ute på promenad.

• Vos

Har suttit och läst igenom alla dagens inlägg så nu är jag helt snurrig och kommer inte ihåg vad som skrivits.

Skruva ihop sängen har vi inte gjort. Victors säng går att bygga om till en spjälsäng med skötbord men då måste vi köpa en ny säng åt Victor först. Tummen sitter djupt inne ibland
    Vi måste oxå röja ut bebisens rum för det är idag bar ett skräprun dår vi slänger in allt möjligt.

Har varit på lek & bus landet i Gbg idag så jag är helt slut. Det var grymt bra, hyfsat billigt. Fast fikat var allt annat än billigt!! Två mjukglassar och två slusch till mig och Victor = 86 kr!!! Hutlöst.
    Har åkt massa rutchkanor och klättrat i konstiga gångar, liiite jobbigt med magen men skam den som ger sig....

• Vos

Nej, nu är det natten här hos mig. Ögonen ramlar bara ihop så det är la dags..

Godnatt, imorgon ska jag till mvc-psykologen. Hade förlossningsdeprission efter Victor så nu ska jag dit i förebyggande syfte. Känns bra.

• Vos

Allmänt seg idag. Somnade i soffan vid halv fyra tiden, vaknade en timme senare ca. Då låg Victor och sov på mig!!! Tjocka magen var huvudkudde Önskar gubben var hemma då så han kunde fotat.

Var hos psykologen idag och pratade om min förlossningsdepression som jag hade efter Victor. Så om jag känner av det minsta av det igen så ska jag bara ringa henne. Det var skönt att få prata ut om det, hon var jättebra

• Vos

Ja, det var skönt. Har varit lite orolig för att råka ut för det igen. Var inte roligt alls. Kommer knappt ihåg Victors första tid

• Vos

Lindisen: Har hört talas om den men då hörde jag att det var en spruta som man får när man är öppen ca 8 cm. Rätt in i muttan lixom Så om man spricker tex så känns det inte. Jag skulle fråga min bmom det sist men glömde naturligtvis av det....
    Måste komma ihåg att fråga nästa gång.

• Vos

Nu ska här nattas, jobbar sista dagen imorgon. Sen är det bara att vääääääänta på bebbe

Godnatt

• Vos

Ahh, har jobbat min sista dag på läääänge idag

Känns konstigt och skönt. Sover så dåligt på nätterna så ska man upp 05.20! Men nu är det slut med det Victor kommer börja kl 09.00 så det är ju sovmorgon varje dag tills bebisen kommer i alla fall

• Vos

Skål vallmar

Känns skumt att inte behöva gå till jobbet på över ett år!!!

Jag älskar mitt jobb och bor bara en kvarts promenad därifrån så jag kommer hälsa på ofta. Men INTE jobba, hihi

• Vos

Har käkat paj, smågodis och druckit 0.5% vin Mår illa nu. Och jag som skulle skärpa mig nu!!!
    Har fått stooora kärlekshandtag nu så jag måste äta bättre. Men nu har jag ju slutat jobba så då går det nog bättre. Jobbar ju med mat och ÄLSKAR att äta mat Inte så mycket för godis och chips men mat är min passion

Tog kort på magen har ju 70 dagar kvar nu, gjort 30 fulla veckor
    Men datan krånglar och gubben är för tröt för att fixa (jag med).
    Kan ju iaf surfa utan problem

Nu ramlar ögonen ihop på mig.
    Godnatt och massa kramar till er (L)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3