Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

ja alla samlas med BF i juli :)

är era bebisar lika bökiga i magen nu? min pojkes sparkar kan göra riktigt ont. inte alla men när han får in en riktig kick. han verkar vara speciellt intresserad av att sparka min stackars vovve som bara vill vila med huvudet på min mage :p

• SannaKaarina

inte ska du vara orolig för det. din lilla kanske är bara lugn av sig. har du kännt honom alls? dom säger att alla var olika. som många har kännt sina utanför magen i evigheter jag har bara kännt lätta fram tills nu

• SannaKaarina

är dte många som vet sedan innan vad dom har för blodgrupp? jag har vetat att jag är B RH positiv sen jag var 17

• SannaKaarina

TBMH den killen svamlar klart som attan att ni kan få ut 50 000 för den. lätt. den ser vädligt fräch ut

• SannaKaarina

Var hos barnmorskan idag alla värden såg bra ut bara att järnvärdet kan börja sjunka längre fram så jag måste äta järntabletter *urk* och bebbens hjärta lät starkt och bra med lite kickar emellan. enda dåliga var vätskan :( fast det hade jag redan förstått speciellt i händerna. Barnmorskan vill att jag ska fara in och träffa läkaren på skärtorsdagen och att han ska titta på mina händer och bedöma om jag behöver operation :( vill inte. har fått handstöd till båda händerna ser väldigt sexigt och läckert ut eller inte. har haft dom av en stund och redan domnar händerna bort, ser ganska illa ut men funderar på att försöka bita ihop, vill inte opereras och det kanske ger med sig ,,,

• SannaKaarina

TBMH jag kikade på nöjes skull på andra bilar som är samma märke och årsmodell och dom ligger dom flesta kring 70 k så nog är det ett väldigt bra pris.

• SannaKaarina

Ibland har man bara otur försök ha tålamod, när som helst ringer det någon som köper bilen på fläcken :) brukar gå undan när dte väl händer

• SannaKaarina

*ler* jag sa juh att det går fort när det väl släpper. håller tummarna för dig så du får din nya bil snart

• SannaKaarina

Min barnmorska har inte sagt något om riskerna. jag vägde 82 kg när jag blev gravid 93kg inskrivning vecka 14 och idag 101 kg men däremot vet hon att jag kämpar och mår dåligt och är rädd för min egen viktökning. är rädd att det ska gå till överdrift. vill inte gå upp alls mera.

• SannaKaarina

hmm det där verkar vara olika jag har redan gjort en sockerbelastningstest men då blev jag så illamående för att bli tvungen att fasta 12 timmar så den kom upp efter 20 minuter så nu ska jag bli tvungen att göra en till den 17 april.

här får man göra dte så fort man är lite överviktig.

Solstraelen ja tyvärr verkar det så. roligt då göbben är en liten mask :p men han har lovat att stötta mig till sommaren då jag ska börja kämpa med min vikt men dte är länge kvar tills dess. jag försöker hela tiden tänka på vad när och hur jag äter men dte vill sig inte . men så har jag en massa vätska också.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3