Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

Gokväll
    Som sagt ni skriver sååå snabbt hehe...
    Måste äta lite känner jag men vet inte vad jag ska ha Såå sugen på pizza men det tillåter inte ekonomin två dagar innan lön..

• Madelene87

Gomorron alla!
    Usch jag avskyr verkligen nätterna nu för tiden. Jag kan inte sova alls längre sover inte mer än ett par timmar sammanlagt... Längtar tills bebis e ute så man kan kolla på ngt dom sömnlösa nätterna iaf

Milla: Lämna in mobilen min var precis likadan jag har haft den inne tre ggr och då fick dom byta hela bakstycket på min... Men nu har dom tydligen lyckats att fixa den... Vad är det för mobil?

• Madelene87

Här fick man ingen inbjudan här fick man sätta upp sej på en lista vilka dagar man ville gå så jag börjar nu i Maj...

• Madelene87

Någon mer som är torr nu under graviditeten, Min hud är jättetorr och flagnar, Jag smörjer och smörjer men inget hjälper tänkte om någon har ngt bra tips på salva?

• Madelene87

miniderm vart köper man det?

Ja hungrig e jag me så håller på att ska koka makaroner och sen blir det köttfärssås till det

• Madelene87

Man kan ju få bristningar när som. För nårra år sen hamna jag i nåån slags depression så jag bara sov hela tiden vilket gjorde att jag drack massa läsk för att hålla mej vaken i skolan, dricker ju inte kaffe men allt socker gjorde mej pigg... Jag gick upp endel i vikt då och då fick jag lite bristningar

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3