Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

L2K skrev 2007-04-15 09:31:34 följande:
    Ja, det var nån som hade skrivit allra högst upp på sidan och det är inte jag eller sambon! Skitskumt.... Undrar om nån lyckades få tag på lösenordet eller nåt när jag satt på arbetsförmedlingen häromdagen...Jaja... ändrade lösen på en gång iaf.
    kan ju vara så att det är från arb. förmedlingen... skumt!

Vallmar; ha det så himla skönt idag då!!!*fusk*
  • Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-04-15 10:18:42 följande:
    måste fråga en liten pinsamt eller ja intim fråga..när ni får orgasm, får ni oxå hemska sammandragningar?fick det igår nämligen. jätte obehagligt..inte orgasmen då, utan sammandragningarna
    jag får ont å magen blir typ helt stenhård...

nu har jag planterat lite! kommer bli såååå fint när det slår ut ordentligt!!
  • Lindisen81

Vicky; hoppas du är bättre   *kramar*

Teen; va fan, bjud hem dem till er!!! Det är ERAN vigsel inte någon annans, bjud bara  de närmsta och satsa på en hejdundrande fest när ni har råd till det! Gör lite pajer som kan ätas kalla, gör lite snacks (typ sånna småsmörgåsar med olika grejer å en tandpetare igenom) och lite alkoholfri bål!! Sedan gör du egna inbjudningskort å skriver att istället för gåvor mottages gärna ett bidrag till en liten bröllopsresa!!

• Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-04-15 17:05:13 följande:
    det bidde ett 8-kantigt bord, med fyra stolar i trä från plantagen! super fint verkligen. super nöjd..nu vill man bara få klart resten av skiten...
    kan du inte lägga upp lite bilder på balkongen??? jag ska precis till att uppdatera bloggen med en och annan bild på hur balkongen ser ut, men det är MYCKET kvar att fixa!!
  • Lindisen81

solstraalen; låter inte så bra... stackarn. kan ni inte göra en ordentlig utredning med prover å grejer för att se om hon har något som ännu inte är upptäckt, typ allergi eller en infektion som måste botas med något annat... kan inte vara kul å va sjuk så mycket...

• Lindisen81

sitter och kollar på wallander nu. har fått jätte svullna fötter! vaderna å fötterna ser ut som som prinskorvar! å det dunkar å gör ont å dom e supervarma! känns som dom ska sprängas! någon som har ett akut tips på vad man kan göra????

• Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-04-15 21:12:27 följande:
    inte konstigt man går upp så mycket...tryckt i mig resterna från tårtan igår..vilket typ var nästan en halv tårta  men d är juh så gott hehe...ska ta mig lite oliver nu å varva med. sött först sen lite salt..hehe..
    skulle va gott me tårta!! här blir det lite glass med bär!
  • Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-04-15 21:14:06 följande:
    inget mer än håll dom högt, lägg dig i soffan å lägg upp bena på soffkanten om möjligt.har du stöd strumpor dra på dig dom!!
    hittar inte mina stödstrumpor! skit! men har lagt upp benen på kuddar i sambons knä. alltså, trodde inte det skulle känas såhär att svälla upp!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3