• Vicke

BF Juli-07 Nr3

Prinsessan Zelda skrev 2007-04-17 10:14:27 följande:
    vad jobbar du med då? jag fick inte min beviljad men ska överklaga.
    Jag jobbar som undersköterska på ett demensboende!
    Trist att du inte fick den beviljad. Vad jobbar du med? Hoppas et går bra när du överklagar. Jag tycker alla ska ha rätt till hp om mna vill. Många behöver den tiden innan örlossning och bebis ju!
  • Vicke
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-17 10:18:30 följande:
    jag jobbar på ett särskolefritids med bla utåtagerande barn. och barn som kräver konstant övervakning och man måste hela tiden kunna lyfta upp och springa ifatt barn. Helt otroligt, vad tänker dem med

Men va konstigt att du inte har fått den beviljad. Man kan ju verkligen undra vad dom tänker med. hoppas verkligen det går bra med din överklagan. Det där kan ju inte du jobba med fram tills det är dax!

annki72 skrev 2007-04-17 10:19:06 följande:
    Vicke: jag ringde igår till FK och fick svar att dom inte ger besked förrän 1-2 veckor innan och jag ska ju gå om en månad.När jag skickade in papprena sa dom att man brukar få svar 4-6 veckor innan.Kanske ska ringa och blir lite arg jag oxå
    Å vad dom säger olika blir tokig på dom. När jag väntade min dotter så fick jag svar 3 dagar efter att jag skickat in min ansökan. den här gången har jag väntat i två månader.
    Dom vill ha ansökan så tidigt bara för att dom ska ha tid på sig. Sen skciakr dom ändå inte ut besed förns i sista sekund. Man vill ju ha tid för att överklaga om det behövs! Ring å skäll på dom det verkar ju hjälpa ...
  • Vicke
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-17 10:27:37 följande: