Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Lindisen81 skrev 2007-04-15 17:07:53 följande:
    kan du inte lägga upp lite bilder på balkongen??? jag ska precis till att uppdatera bloggen med en och annan bild på hur balkongen ser ut, men det är MYCKET kvar att fixa!!
    jo senare..men just nu är det massor kvar att göra..
    -lägga trall
    -köpa krukor och blommor. + plantera.
    -inreda med ljus, textilier och rullgardiner..

så urk enda vi gjort är satt ut bordet å stolarna och vår grill..
  • mrsbygg

inte konstigt man går upp så mycket...tryckt i mig resterna från tårtan igår..vilket typ var nästan en halv tårta Generad men d är juh så gott hehe...

ska ta mig lite oliver nu å varva med. sött först sen lite salt..hehe..

• mrsbygg

inget mer än håll dom högt, lägg dig i soffan å lägg upp bena på soffkanten om möjligt.

har du stöd strumpor dra på dig dom!!

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-04-15 21:16:31 följande:
    hittar inte mina stödstrumpor! skit! men har lagt upp benen på kuddar i sambons knä. alltså, trodde inte det skulle känas såhär att svälla upp!
    vet hur d känns. när ja vänta saga var jag svullen dygnet runt.
    jag hade mina stödstrumor dygnetrunt sov tom med dom..så fort ja tog av mig dom så efter 2-5 min var dom som stockar...såg helt sjukt ut..

hela jag var svullen...syns lite på bilderna jag har under starka bilder...
  • mrsbygg

mina händer har börjat låsa sig totalt..eller fingrarna rättare sagt..jätte jobbigt får som kramper i dom och det gör svin ont..sticker rätt ut och kan inte röra dom öveherhuvud taget...
    svin drygt...blir så fort ja "andränger" händerna. tex om ja står å lagar mat, står och hackar eller skär någonting..minsta fel vinkel på handen så blir det som ja beskrev..

• mrsbygg

jag har aldrig haft nå problem med fingar å händer förut..
    vet inte va d är.. tror d är nått reumatisk..har knäckt mina fingrar en hel del sen jag var yngre...

men jag har hållt upp jätte länge! så nu börjar det komma smygandes i sammband me graviditeten...får fråga min bm sen. fast ska juh inte dit förens i maj humf...

• mrsbygg

här är ett fetto till...jag är bara 162. och på inskrivningen hade jag redan 15 kg övervikt!
    och nu hade jag gått 8 kg i v.25...så än så länge är det 23 kg att kämpa bort...
    känner mig inte vacker kan ja påstå...

jaha, idag är saga hemma. ingen aning va vi ska hitta på ja skulle behöva städa massa disk.. sen plocka undan på balkongen och ner i källarn med allt..
    men ja inte så lätt me saga här sen minsta lyft som är lite för mycket så får ja kramper i magen...

så får se va vi hittar på. lekparken är ingen idé. hon vill oftatst gunga å springa fram å tillbaka å jag klarar ej av att lyfta henne längre. känns tråkigt

• mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-04-16 09:12:45 följande:
    mammab: Har ar en till med 23 kg "overvikt" 10 kg nu sedan jag blev gravid. Men det kans ganska ok anda. Man ar ju trots allt gravid. Jag faktiskt satt pa mig en jeasklanning idag till jobbet. Kannner mig ganska fin faktiskt. Magen putar som bara den.Vad ska jag ta mig till, jag ar beroende av nasspray... Det har borjat trycka i oronen, och jag undrar om det kan bero pa att jag anvander sa mycket spray. Orin nasa hals sitter ju lixom ihop.Vore tacksam om nagon ville kommentera, och dessutom har nagra rada att ge mig angaende att sluta. Det racker inte med att saga att jag ska minska utan det maste finnas nagot annat jag kan ta under tiden... men vanligt koksalt racker inte.Tack pa forhand!
    det ända är att sluta tvärt! finns inget annat man direkt kan göra...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3