Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Calylite skrev 2007-04-16 13:24:53 följande:
    L2K Ja går inte efter BMI, då skulle min normalvikt vara underviktig enligt den, men eftersom ja har mycket fettlager så ser ja större ut än vad ja är så den blir helt fel Nu visar den normalviktig och jag är gigantisk normala fall väger ja 54-55 på 170 lång och då gissar folk att ja väger runt 60 nu väger ja 65 och ser ut att väga iallfall, ja runt det med :-P
    du är juh super smal juh!!! Förvånad

jag räknar min vikt på bmi. och jag är 162. så jag ska ner till 55 då är jag smaaal....
    vägde 55 när ja träffa jonas då hade ja fin kropp!!
  • mrsbygg
    SyrranH skrev 2007-04-16 19:51:09 följande:
    Åh, tackar, tackar! Stämmer bra det; 26 år idag. Mäktigt! Imorn blir sambon 33...Dags att slappa i soffa med en bit tårta! Tog ju ett tag (och mycket energi! ) att läsa igenom tråden då jag inte var inloggad igår!
    grattis!! ja ska käka upp sista tårtbiten ikväll ja fyllde juh i lördags hehe..
  • mrsbygg

usch idag har vart en jobbig dag...drygt me depression..

idag har juh saga vart hemma oxå. extra jobbigt när man mår dåligt psykiskt..

imorrn ska jag försöka få iordning här hemma..
    fan fortfarande massa kartonger att ta rätt på..flytta för flera månader sen. så imorrn ska ja sortera å försöka bli av me lite kartonger...

nu ska ja försöka få saga att sova. hon sitter å kollar på pippi film på jonas dator...
    svårt å slita henne därifrån. hon älskar pippi...

• mrsbygg

urk...nu är det nog me marsipan å grädde för min del! ska äta upp dom sista oliverna i jätte burken

sen börjar csi...

• mrsbygg

evigheter kvar tills ja ska till bm juh...inte förens i maj..

nehe lägga saga IGEN då...

• mrsbygg

ska dit den 7/5 å lyssna å mäta osv osv...

nu csi! *springer å hämtar oliver*

• mrsbygg

jag går sällan bara för d är mitt andra barn då går man inte lika ofta som med första!

Madelene87 skrev 2007-04-16 21:28:54 följande:
    Jag tycker att alla går så såällan hos BM på onsdag så e det min femte gång och jag går in i vecka 25+0 på onsdag...
  • mrsbygg

mitt sf mått var på 26 i v.25....

får se va d ligger på i v.30. då ja ska dit nästa gång...

• mrsbygg

skulle bara skriva att jag lever..med nöd å näppe. mår inte alls bra psykiskt just nu.
    men vore det inte för min underbara sambo så, ja...men men...

har vart inne å läst lite då och då men helt enkelt inte orkat bry mig om att svara! men jag lever iaf!

ska försöka komma på fötter IGEN..bäbis mår bra tror jag...hoppas jag.
    den har vart orolig har ja märkt men inge mer än så..

nu ska jag försöka komma iväg och hämta saga på dagis..sen handla lite mat...jag har inte direkt ätit på 2 dygn nu. så vore kanske dags för det..

• mrsbygg
    Theresa1 skrev 2007-04-18 15:20:10 följande:
    mammab: usch o fy då... Ja du har väl sett att vi undrat hur du har det... Bra att din snubbe tar hand om dig. Har det hänt ngt eller var det bara en tidsfråga innan du skulle krascha. Du har ju skrivit i tråden att du inte mår bra alls.Vi sitter ju vid datorn 24/7 i denna tråden så det finns säkert alltid ngn du skulle kunna prata med om du känner för det.Hoppas det blir bättre snart...Har du proff.hjälp? Kram
    var mest en tidsfråga...jag får sånna här "svackor"..haft sen ja va 9 år i princip.

har poff.hjälp..ska börja träffa min pyskolog ennu mer nu efter d som hände nu.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3