Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

har man inget jobb får man lägsta beloppen tror jag nog. Har en kompis som inte jobbat så mycket året innan hon blev med barn och hon får lägstabeloppen.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    Nathalie009 skrev 2007-03-16 09:30:38 följande:
    Ni som är hemma hela dagarna vad äter ni till lunch jämtt? e så svårt o komma på va man ska äta när man sen ska käka middag också :S
    jag äter rester när jag är hemma. eller nudelpaket eller mackor.
  • Prinsessan Zelda

jag har inte haft nån speciell mammabikini. utan bara en vanlig. jag har haft en sån trekantsbikini eller vad det kallas när jag ammat. då har man bara kunnat skjuta undan ena tyget framför bröstet och ammat snabbt och enkelt.

• Prinsessan Zelda

ja, boxerbikini brallor hade jag med. de går ju ofta väldigt lågt så man kan ha de under magen ändå. Men det är ju olika för alla.

• Prinsessan Zelda
    Mjukis82 skrev 2007-03-16 17:12:14 följande:
    Jessa: Lindex har badkläder för oss gravida och ammande! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    tittade på dem. tyckte de var likadana som vanliga bikinis, förutom att byxorna var jättestora, men det beror ju på hur man är byggd också. jag vill gärna ha magen utan bikini så att säga. Om man badar och blir blöt vill jag inte ha nåt blött tyg upp på magen.
  • Prinsessan Zelda

jag har vanliga trosor. hade det hela förra graviditeten. de sitter lågt så det har gått bra. Men det beror ju på hur ens mage är också. om den är låg och kanske stor och behöver extra stöd. då kan ju gravidtrosor vara bra. Annars förstår jag inte vitsen.

• Prinsessan Zelda

ja, det beror ju på ens fysik vilka kläder man kan ha. jag kommer med all säkerhet kunna ha de trosor jag har just nu, vilket är såna jag har på mina magbilder, eller mina stringisar. men jag har ju ganska liten mage också. Däremot växer brösten, just nu har jag min amningsbh:ar eller sporttoppar på mig.

• Prinsessan Zelda

jag har också haft influensan antar jag. Hostat så mycket att jag har ont i halsen av det. Och ont i huvet. Så typiskt att man ska hosta som mest när man ska sova också.

Är så stolt över sonen just nu, han har bajsat på pottan hela veckan och idag gick han i kalsonger istället för blöja här hemma. och ingen olycka hände. Han har verklilgen upptäckt pottan. Han fyller 2 år 11 april. Skrattande

• Prinsessan Zelda

jag har just köpt en vagn därifrån. de är tunga, men inte mycket mer än de vanliga märkena.

men vill man ha en riktigt lätt vagn ska man nog tänka om.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3