• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Natalie009: Jag använder Dove, brun utan sol, finns som vanlig bodylotion. Den är bra, blir inte så brunt direkt utan men får stryka på fler gånger, då slipper man dessa fula fläckar som kan bli. Annars brukar jag använda solspray. Det är kanon men man måste vara försiktig...

• Jessa6

Vägde mig idag och ahr gått upp 4 kg sen inskrivningen, är i v 25 nu, är ganska nöjd ändå...

• Jessa6

Det kanske man ska göra...Hade ju varit lite mysigt då bebben kommer på sommaren! Ska ta mig en rejäl funderare på det tror jag!

• Jessa6

Grattis Jonali! Håller tummarna att allt går vägen!

Sitter på jobbet då här blev det pyttipanna, ingen höjdare tycker jag...Men men man får stå ut...

Ska till bm på måndag, ska bli spännande, nu har man inte varit där sen den 6 februari så det ska bli skoj att mäta och testa en massa igen!!

• Jessa6

Förresten, igår ringde de från Babyland och vår vagn hade kommit! Nu kan vi hämta den när vi vill! *tjohooo*

Får ju handla in lite nu, är ju inte så många veckor kvar och är ju en hel del som skall inhandlas när man blir mamma för första gången... spjälsäng, skötbord, bilbarnstol, lite kläder, filtar och annat myspys!!

• Jessa6

Sparkar era bebbar så hårt? Min sparkar inte alls hårt eller så är jag tålig på insidan, har aldrig kännt att det skulle göra ont ens....än....kanske man ska säga...

• Jessa6

copernicus: Jag har också ett jobb där man står hela tiden, börjar bli lite tungt för ben och fötter men funderar på att köpa ett par stödstrumpor....hur snyggt nu det än är...Vill inte få åderbrock eller spruckna blodkärl på benen...

Ankiz: Jag känner av bebben mer när jag sitter men inte att det trycker mot revbenen...

• Jessa6

Ankiz: Jag är i 24+3 så jag ligger ju några dagar efter dig. Är beräknad den 8 juli. Men jag kanske inte ska säga för mycket, får kanske min dos om ett tag...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3