BF Juli-07 Nr3
SyrranH:
Grattis till killen
!
SyrranH:
Grattis till killen
!
Hallå i solen!
Har varit utan dator ett par veckor så abstinenesen har varit svår !
Har skummat en del sidor, men orkar inte läsa allt.
Grattis till alla milstolpar !
Vickyb: Man blir ju mörkrädd när man läser tråden du länkat till, hoppas hon får sitt straff!
Zelda: Hoppas att du "lyckas" med öveklagan så att du får HP!
Solstraalen: Om Saga inte gillar den laktosfria vällingen kan du ju testa att koka egen välling på kvällen med laktosfri mjölk och tex majsjöl. Majsmjölet är ju snällt emot magen oxå. Hoppas att hon kryar på sig!
Theresa1 och JoNaLi:
Va, jag trodde det var simdynor inför badsäsongen !
Jessa6, jag väntar också på papper om FP från FK, det är ca 1,5månad sen jag skickade moderskapsintyget, däremot kan jag se (om jag loggar in på FK)att dom registrerat samma konto som jag har för utbetalning för sjukpenning att betala ut pengar från föräldraförsäkringen till.
Madelene87, det är ett intyg du får av din BM som visar att du ska få barn detta ska du lämna till FK så att du kan söka eventuell HP och även FP.
Becka:
Har inte tavegylen gått ut i datum så ska du absolut ta dej en slurk ur flaskan, tavegyl är ju den allergi medicin som läkarna rekomenderar när man är gravid! Annars får du linda in en kylklamp i en handduk och hålla mot nässelutslagen lindrar lite för stunden man kan också ha på fil eller naturell yoghurt. Hoppas klådan lugnar sej.
Mammab: tyckte precis att min jordgubbsshake bytte smak till paj !
Mammab: Jag har sagt det förut, men måste säga det igen du är en ond människa !
Gör du smulpaj med jordgubbar eller?
Pusselbiten: jag har tyvärr inte en aning !