Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

LindaoJohan: Ja känner mig väldigt nykär igen.. tror han oxå gör det. hoppas jag iaf..*ler*
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg

Go´mon tjejer!

Nu får jag dela med mig av lite intimt här.. om ni ursäktar..

Igår så skulle vi ha sex och allt började bra.. men sen helt plötsligt så började jag blöda mitt i å böra få lite ont! Alttså detta har aldrig hänt innan att jag blött alltså under grav vare sig under eller efter sex..
    Borde man kolla upp detta??
    Känner mig som en nybörjare..

Ber om ursäkt att jag e så privat men ja.. är bara tvungen att fråga..

Kram

• FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-04-02 09:57:01 följande:
    Go´mon tjejer!Nu får jag dela med mig av lite intimt här.. om ni ursäktar..Igår så skulle vi ha sex och allt började bra.. men sen helt plötsligt så började jag blöda mitt i å böra få lite ont! Alttså detta har aldrig hänt innan att jag blött alltså under grav vare sig under eller efter sex.. Borde man kolla upp detta??Känner mig som en nybörjare..Ber om ursäkt att jag e så privat men ja.. är bara tvungen att fråga..Kram ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥var det mycket blod eller bara lite grann? blöder du fortfarande?om det var länge sen du hade sex så kan det juh blivit lite känslig och då kan man juh börja blöda...Va roligt att det går framåt för er!!
    Nä alltså jag blöder inte längre.. det var bara igår..  Å det såg mkt ut men det var nog inte det.. man e inte van att se blod nuförtiden komma nerifrån hehe

Sen har man juh inte vart såå aktiv inom sänghalmen detsenaste.. så kanske var det bara det att man e känsligare nu.. *hoppas*

Nu när man äntligen börjar få nått igen så händer detta
    Undrar om man vågar försöka igen...?? hehehe

ja ingen e gladare än jag..*ler*
  • FruRundberg

Jag har mejlat min BM å frågat.. hoppas hon svarar snart.. kanske får jag komma in å kolla fort.. eller så tycker hon att det inte är någon fara..

Alltså nu känner man inte för att "avvakta" när man kommit så  här långt.. å se vad som händer.. eller hur? Nu är det ändå en bebis därinne... om det nu skulle i värsta fall hända nått...vilket jag inte hoppas!!!! Och inte tror... men..

• FruRundberg

Hej igen girls!

Jag ringde till Specialförlossningen i östra då sa de att själva blödningen jag hade igår förmodligen inte var någon fara.. men att jag hade så ont å nu idag molande värk ville de kolla upp.
    Så jag åkte in och fick göra gyn undersökning, ctg och UL. CTG var bra å även Ul:et.
    Läkaren kunde inte se att något alls var på tok. Men de tog mig på allvar och var jättesnälla!
    Så himla skönt att veta det nu efteråt att det inte var någon fara.

Va stor bebi var! Å försökte kika mellan benen när hon tittade på allt. Vet inte men jag "tror" att jag såg en liten snopp(?) hehe men jag vet inte.. den 12 april vet jag iaf helt säkert

Jag försökte lirka fram av docktorn.. är det navelsträngen??? hehe sa hon bara.. tyvärr så tittar vi inte så noga.. men nu blev jag oxå lite nyfiken haha, jaja.. hon kanske såg till slut var det var men jag fick dock inte veta.. mer än det jag själv tror jag såg..*ler*

Efteråt åt vi faktiskt oxå på McD. Kände bara attt jag inte orkade hem å ställa mig å laga mat.

Nu skall jag lägga mig igen  en stund å vila.. skulle försöka ta det lite lugnt ett par dagar.. å gick det inte över så skulle jag söka igen sa hon.
    Så ingen sex igen på ett par dagar då..*suck* nu när man äntligen var på G igen hahaha

Fadt som beckah sa.. det finns juh andra variater av det hela..*ler*
    Jag har haft mer sexlust än innan så det har vart mkt jobbigt att vara utan.. men snart så!!

• FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-02 17:55:13 följande:
    Skönt att det gick bra JoNaLi var det inte svårt med CTG? jag gjorde förra veckan men liten blev sur hela tiden och flyttade på sig så jag fick hålla fast plattan så inte hjärtljuden skulle försvinna.♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    Haha jo det var svårt.. tog nog nästan 5 min innan hon äns hittade några.. fyy va nervös jag var! TROTTS att jag kände att den buffade där inne! Nerv-vrak till Heidi..
    Men till slut så lugnade h@n ner sig å fick en fin kurva.. men var oxå tvungen att hålla i den hela tiden så att de inte fösvann Fick nästan kramp i armen.. R var tvungen att ta över en stund då jag verkligen inte orkade hålla emot mer..
  • FruRundberg
    Calylite skrev 2007-04-02 18:01:25 följande:
    mammab jo, man vill få skiten överstökad och ha barnet istället ju bara JoNaLi trodde med ja såg en liten sak där på VUL men då fick ja reda på att tjejer har rätt utstickande kön de med så då vart man osäker
    ahaa.. jaa det kanske kan vara så då Sa till min dotter att jag trodde att det var en pojk.. hehe det borde jag inte gjort..hon blev jätte besviken. hon vill såååå gärna ha en lillasyster. Så "hopp" finns kvar än..
  • FruRundberg
    tbmh skrev 2007-04-02 18:43:00 följande:
    AAAhhh.... här sitter jag med min bästa vän - vattenflaskan.Borde ju uppfinna en slags kyl-binda som man kan ha i trosorna/byxorna även när man är ute och rör sig på jobbet etc.Skulle ju se allt för konstigt ut att komma gåendes med en PET-flaska i brallan på jobbet
    hahahaha ja den synen hade juh vart helt underbar!
  • FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-02 18:07:01 följande:
    JoNaLi; hehe ja det blir spännande att få veta se om du såg rätt på könet också men jag skulle gissa att snoppen kan vara vad som helst, en navelsträng, en skugga, en blygdläpp, klitoris osv...tänk på att där ska vara en pung också som brukar vara rätt stor i vattnet Skitsvårt att se skillnad men på de bilder jag sett så är det kombinationen snopp+pung som avslöjat. Bara en snopp ensam känns otryggt.Tur att du inte behöver vänta så länge 10 dagar bara ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    Hehe jaa. det är sant.. Fast 10 dagar just nu känns sååå långt*ler*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3