BF Juli-07 Nr3

Go´mon tjejer!
Nu får jag dela med mig av lite intimt här.. om ni ursäktar..
Igår så skulle vi ha sex och allt började bra.. men sen helt plötsligt så började jag blöda mitt i å böra få lite ont!
Alttså detta har aldrig hänt innan att jag blött alltså under grav vare sig under eller efter sex..
Borde man kolla upp detta??
Känner mig som en nybörjare..
Ber om ursäkt att jag e så privat men ja.. är bara tvungen att fråga..
Kram
Jag har mejlat min BM å frågat.. hoppas hon svarar snart.. kanske får jag komma in å kolla fort.. eller så tycker hon att det inte är någon fara..
Alltså nu känner man inte för att "avvakta" när man kommit så här långt.. å se vad som händer.. eller hur? Nu är det ändå en bebis därinne... om det nu skulle i värsta fall hända nått...vilket jag inte hoppas!!!! Och inte tror... men..
Hej igen girls!
Jag ringde till Specialförlossningen i östra då sa de att själva blödningen jag hade igår förmodligen inte var någon fara.. men att jag hade så ont å nu idag molande värk ville de kolla upp.
Så jag åkte in och fick göra gyn undersökning, ctg och UL. CTG var bra å även Ul:et.
Läkaren kunde inte se att något alls var på tok. Men de tog mig på allvar och var jättesnälla!
Så himla skönt att veta det nu efteråt att det inte var någon fara.
Va stor bebi var! Å försökte kika mellan benen när hon tittade på allt. Vet inte men jag "tror" att jag såg en liten snopp(?) hehe men jag vet inte.. den 12 april vet jag iaf helt säkert
Jag försökte lirka fram av docktorn.. är det navelsträngen??? hehe sa hon bara.. tyvärr så tittar vi inte så noga.. men nu blev jag oxå lite nyfiken haha, jaja.. hon kanske såg till slut var det var men jag fick dock inte veta.. mer än det jag själv tror jag såg..*ler*
Efteråt åt vi faktiskt oxå på McD. Kände bara attt jag inte orkade hem å ställa mig å laga mat.
Nu skall jag lägga mig igen en stund å vila.. skulle försöka ta det lite lugnt ett par dagar.. å gick det inte över så skulle jag söka igen sa hon.
Så ingen sex igen på ett par dagar då..*suck* nu när man äntligen var på G igen hahaha
Fadt som beckah sa.. det finns juh andra variater av det hela..*ler*
Jag har haft mer sexlust än innan så det har vart mkt jobbigt att vara utan.. men snart så!!