BF Juli-07 Nr3
Grattis Jonali!
Grattis Jonali!
Ringo --> FRÄCKT!
Klädsel där mudden syns, helt ok. Har själv ngra sådana byxor o det är svårt att det inte skall synas igenom. Innan kände jag mig som Barbapapa i dessa byxor, nu är de mest sköna.....har man blivit mer bekväm än snygg *fniss*
Ngn som skall på Barnmässan i Gbg till helgen?
Måste bara berätta om vår spjuver-son. Han fyller tre i juli, vi har försökt att förbereda honom med lite bebisprat mm. En dag var vi av med honom här hemma i huset (det händer emellanåt att han gömmer sig), vi letade både uppe o nere, men hittade inte honom. Sen hör vi andetag fr bebiskorgen (ganska liten vit, uppställd på två stolar). Då ligger han däri, med en filt över så att man inte kan se honom . Han har säkert legat där i över tio min o gömt sig. Busunge!
F.ö är han jätterädd att bebisen skall komma in i hans mage sen - som att det är hans tur att ta över bärandet *fniss*
Ha en fin dag, vi har strålande sol, klarblå himmel o väntar över 15grader
Gia --> Då kanske vi "ses" ?
Var hos bm idag, glukosbelastning - det är inte gott kan jag säga *rys*. Fick hyfsade värde, 6,5 (förra grav hade jag 5,4). Har ätit väldigt oregelbundet, slarvigt o godisaktigt närmsta tiden så jag känner mig nöjd ändå
Har tydligen en ganska liten mage (SF 26, v28+1 = lite under "normalkurvan"). Hoppas på liten bebis även denna gång
Hjärtljud: 140
Blodtryck: 110/60
Vikt : +10kg *hrm*
Har bara skummat igenom sidorna...... skulle svara på en massa som jag glömt
Grattis syrra och mammab (i efterhand)
För er som har smärta som strålar ner i skinkan låter det som en släng av ischias (eller iaf "falsk" ischias). Det är bara att röra på sig, när ni sitter så försök om det är möjligt att sitta på en sits som tippar/lutar lite framåt. Själv brukar jag kunna strecha ut det värsta.....
Jen --> Jag har ngt liknande ibland, har du provat att stetcha ut skinkan? Kanske inte så lätt när magen är ivägen . Försök att hålla ut minst 30sek,
Lycka till Beckah!! *nyfiken* Såg att det blev ganska jämnt i omröstningen!
Och lycka till alla som skall till bm!