BF Juli-07 Nr3
ny bilder i fotoabumet!
ny bilder i fotoabumet!
millla! har du känt efter bebbens huvud?
hahaha du vill ha nån som pillar åt dej skojja!
ne men om de känns så.. o du vet att han legat neråt.. o nu onda regelbunda smdrg..
han kan ju va på väg utför..
lr så känner du som bm känner.. om du vet hur man gör.. ovanpå asså?!
ja min kille e ju fixerad o fick lära mej känna igår hur man känner huvet där nere.. utanpå alltså..
de e häftigt.. be din nm lära dej.. är igentligen inget att lära sej man sätter varsin hand på sidorna ovanför mutthåret.. andas in..andas ut.tryck ner händerna(sidorna på händerna lr fingertopparna) tryck o rör lite på dom..om huvet e där(vilket du nu redan vet) så känner man de tydligt.. de e hårt o ruckas inte
men hur känns de då? känns de som "kan inte gå nåt ivägen i muttan på mej!" eller aj kan inte gå han är på väg ur muttan på mej" haha
jag hajjar!!!!
är de inte äcklig känsla..? hahaha
ja ksulle pillat o känt efter jag! men ja e ju för nyfiken av mej åxå så.. skyller på det
meeeh!
e de normalt att känna så då? så mkt asså..?fortfarande ont?
jaa! du får va försiktigt milla! vi blir oroliga ju bättre att ringa 1gång för mkt än en gång för lite!
stronge bones!! jag dricker åxå mkt mjölk nu. mer än vanligt!så gooooooooott
fly baby fly
l2k... inget har hänt.. vart jävligt lugnt här faktiskt!
hahaha faktiskt!!
amen vi tjejer ska ju tydligen va bra på att prata massa skit
va skönt vos!!att du pratat me psykologen!
jag vill åxå att de ska ta slut.. har så jääävla tråkigt!
LINDA!! vaddå e hon på förlossningen? vart läste du de? hoppas de e lugnt med allt...
pussel! de där e höjden av otur.. i detta läge!!!!!!
ja ska inte ha nå brev...jag kan prata.. hahaha o om inte så kan killen o om inte han kan så vet dom oftast va dom gör.. bara ungen kommer ut
donna69... spå har ja med! killen fixar o trixar här hemma... köper med sig gott hem. ringer om han är på en affär o frågar om ja vill ha nåt.. had ehan vart annorluda hade ja blivi galen
men ja e lite hitler åxå
hahaha
man uttalar de som såhär
espriii
hahaha...