Inlägg från: veronicaq |Visa alla inlägg
  • veronicaq

hahaha du vill ha nån som pillar åt dej skojja!
    ne men om de känns så.. o du vet att han legat neråt.. o nu onda regelbunda smdrg..
    han kan ju va på väg utför..

lr så känner du som bm känner.. om du vet hur man gör.. ovanpå asså?!

v.32 i magen!
  • veronicaq

ja min kille e ju fixerad o fick lära mej känna igår hur man känner huvet där nere.. utanpå alltså..
    de e häftigt.. be din nm lära dej.. är igentligen inget att lära sej man sätter varsin hand på sidorna ovanför mutthåret.. andas in..andas ut.tryck ner händerna(sidorna på händerna lr fingertopparna) tryck o rör lite på dom..om huvet e där(vilket du nu redan vet) så känner man de tydligt.. de e hårt o ruckas inte  

v.32 i magen!
  • veronicaq

men hur känns de då? känns de som "kan inte gå nåt ivägen i muttan på mej!" eller aj kan inte gå han är på väg ur muttan på mej" haha

v.32 i magen!
  • veronicaq

jag hajjar!!!!

är de inte äcklig känsla..? hahaha

ja ksulle pillat o känt efter jag! men ja e ju för nyfiken av mej åxå så.. skyller på det

v.32 i magen!
  • veronicaq

jaa! du får va försiktigt milla! vi blir oroliga ju bättre att ringa 1gång för mkt än en gång för lite!

v.32 i magen!
  • veronicaq

stronge bones!! jag dricker åxå mkt mjölk nu. mer än vanligt!så gooooooooott

v.32 i magen!
  • veronicaq

hahaha faktiskt!!

amen vi tjejer ska ju tydligen va bra på att prata massa skit

v.32 i magen!
  • veronicaq

LINDA!! vaddå e hon på förlossningen? vart läste du de? hoppas de e lugnt med allt...

v.32 i magen!
  • veronicaq

ja ska inte ha nå brev...jag kan prata.. hahaha o om inte så kan killen o om inte han kan så vet dom oftast va dom gör.. bara ungen kommer ut

v.32 i magen!
  • veronicaq

donna69... spå har ja med! killen fixar o trixar här hemma... köper med sig  gott hem. ringer om han är på en affär o frågar om ja vill ha nåt.. had ehan vart annorluda hade ja blivi galen men ja e lite hitler åxå hahaha

v.33 i magen!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3