Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

orkar inte me min saga just nu ja heller...absolut inte på humör.
    helt slut i kroppen å ryggen går av när som hellst...

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-21 11:22:23 följande:
    Nä, vi går väl igenom samma fas på Saga och Oskar. Dom är födda samma dag och år om inte jag minns fel.
    ja tamme tusan d var dom...ohhhhh ja blir galen..hon leker me mina ljuslyktor o d får hon INTE göra men hon vägrar lyssna..blir galen..
  • mrsbygg

mm..saga vägrar lyssna..som när man är ute å går. vägrar hålla handen. fast hon vet att hon höll på bli påkörd för inte så länge sen endå ska hon kuta rätt ut i vägen..
    och då blir ja förbannad, och då får man cp blickar av folk. usch..trots är inge skoj. men d har hållt på med länge nu!!

hon é född 06:17..

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-21 11:42:12 följande:
    Det är superjobbigt. Hon ligger på tvären med fötterna neråt och med huvudet och armarna upp i revbenen! Gissa om jag längtar efter att hon ska vända på sig. (Inbillar mig iaf att det ska bli bättre då =)mammab - Ja du, Oskar har hållit på ett tag men just nu är han värre än värst. Han vägrar också hålla i handen. Får han inte som han vill så sätter han sig bara ner och vägrar gå vidare. Och Saga är äldst, Oskar är född 18:24.
    hehe okej. min skriker å grinar bara å ropar efter pappa haha....
    saga var juh beräknad till 10 januari-05 så hon är juh en månad tidig..

nu kollar hon på barnkanalen iaf å läser bok samtidigt...skönt d iaf...
  • mrsbygg

haha stackare...

jaha nu måste ja städa som en idiot.. kommer folk hit ikväll så vi ska grilla på balkongen å grejja...

• mrsbygg

nehe..så blev det inget besök ikväll...skönt iof..

slipper städa ska snart åka å handla iaf. jonas å ja bestämde oss för att grilla å äta gott ikväll iaf...kommer å frestar med menyn senare...kan iaf säga att det blir mycket vitlök

• mrsbygg

ohh cola!! *skriver upp på listan..*

ska även förbi systemet, karln ville ha lite öl så ja ska köpa mig en vinare å en öl ja me fast "alkoholfritt" då..

sen förbi godisbutiken å köpa lördagsgodis

• mrsbygg

hua...hemma efter alla handling..fan va folk d va ute idag?!

suck, så får vi främmande iaf och nu blev det panik måste hinna städa å förbereda maten!!
    till mat blir det iaf mycket vitlök som sagt

Vitlöksmarinerad fläskfile, vitlöksstekt potatis med färska örter och soltorkade tomater!
    och grillade champinjoner med pepparot/vitlöks smör...

till efterrätt blir det jordgubbspaj! så ikväll blir det att mumsa!!

ska slänga in köttet i marinaden nu sen börja städa...suck..

• mrsbygg

baahh...helt slut. städat å dammsugit.
    köttet är i marinaden nu oxå...

resultatet av detta stressande är näsblod och sammandragningar...mycket trevligt, eller inte!!

ska snart förbereda för sallad så den är klar oxå. sen måste ja göra rent grillen...för mycket å göra på sååå lite tid...

• mrsbygg

morrn morrn...idag vakna ja å blev så glad, ska städa idag. jag vet ja är knäpp!! men ja får mina ryck

urk igår blev lite väl mycket folk för min del..från att laga att till tre (mig, jonas o saga) till att laga mat till ÅTTA pers...gisses säger ja bara. levde vid spisen och grillen igår så blev inte mat föres vid 9....men uppskattat iaf! alltid lika kul
    fast nå jordgubbspaj blev det inte, blev för sent för det..men d gjorde inge alla va så övermätta endå!

så gör pajen till ikväll ist! då hinner ja åka å köpa vaniljglass oxå

nu ska ja tydligen sätta igång en nalle puh film till saga sen ska ja hoppa igång diskmaskinen. sen måste ja kolla vilken tid ja skulle tvätta om d var nu vid 10 eller om d var vid 13...hummm

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3