BF Juli-07 Nr3
orkar inte me min saga just nu ja heller...absolut inte på humör.
helt slut i kroppen å ryggen går av när som hellst...
orkar inte me min saga just nu ja heller...absolut inte på humör.
helt slut i kroppen å ryggen går av när som hellst...
mm..saga vägrar lyssna..som när man är ute å går. vägrar hålla handen. fast hon vet att hon höll på bli påkörd för inte så länge sen endå ska hon kuta rätt ut i vägen..
och då blir ja förbannad, och då får man cp blickar av folk. usch..trots är inge skoj. men d har hållt på med länge nu!!
hon é född 06:17..
haha stackare...
jaha nu måste ja städa som en idiot.. kommer folk hit ikväll så vi ska grilla på balkongen å grejja...
nehe..så blev det inget besök ikväll...skönt iof..
slipper städa
ska snart åka å handla iaf. jonas å ja bestämde oss för att grilla å äta gott ikväll iaf...kommer å frestar med menyn senare...kan iaf säga att det blir mycket vitlök
ohh cola!! *skriver upp på listan..*
ska även förbi systemet, karln ville ha lite öl så ja ska köpa mig en vinare å en öl ja me
fast "alkoholfritt" då..
sen förbi godisbutiken å köpa lördagsgodis
hua...hemma efter alla handling..fan va folk d va ute idag?!
suck, så får vi främmande iaf och nu blev det panik måste hinna städa å förbereda maten!!
till mat blir det iaf mycket vitlök som sagt
Vitlöksmarinerad fläskfile, vitlöksstekt potatis med färska örter och soltorkade tomater!
och grillade champinjoner med pepparot/vitlöks smör...
till efterrätt blir det jordgubbspaj! så ikväll blir det att mumsa!!
ska slänga in köttet i marinaden nu sen börja städa...suck..
baahh...helt slut. städat å dammsugit.
köttet är i marinaden nu oxå...
resultatet av detta stressande är näsblod och sammandragningar...mycket trevligt, eller inte!!
ska snart förbereda för sallad så den är klar oxå. sen måste ja göra rent grillen...för mycket å göra på sååå lite tid...
morrn morrn...idag vakna ja å blev så glad, ska städa idag. jag vet ja är knäpp!! men ja får mina ryck
urk igår blev lite väl mycket folk för min del..från att laga att till tre (mig, jonas o saga) till att laga mat till ÅTTA pers...gisses säger ja bara. levde vid spisen och grillen igår så blev inte mat föres vid 9....men uppskattat iaf! alltid lika kul
fast nå jordgubbspaj blev det inte, blev för sent för det..men d gjorde inge alla va så övermätta endå!
så gör pajen till ikväll ist! då hinner ja åka å köpa vaniljglass oxå
nu ska ja tydligen sätta igång en nalle puh film till saga sen ska ja hoppa igång diskmaskinen. sen måste ja kolla vilken tid ja skulle tvätta om d var nu vid 10 eller om d var vid 13...hummm