Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

humm synd hehe...vill se juh helt tokig i inredning...

• mrsbygg

usch trött på att vara pank nu..har så mycket idéer å skit att fixa blir tokig av att gå här hemma hehe..

saga ligger i sin säng å vilar å kollar film..jag har inget å göra...rätt skönt men iaf!

• mrsbygg

ohhh jag vill oxå boa å fixa...

men HOHO pengar ??!! suck...börja sälja skit snart..inte för att vi har nått å sälja men iaf

• mrsbygg
    Sylt skrev 2007-04-23 12:38:32 följande:
    Halloj!jag läser det mesta, men kommer inte ihåg att svara....Själv har jag sonen hemma fr dagis idag, han kräktes inne på Ilva (typ danska Ikea som vi har i Malmö). Jag frågade efter papper o liknade för att städa, tjejen blev jättesur. Precis som att jag kan hjälpa att han kräktes! Det var i en hörna i entrén..... Stackars.
    usch jobbigt! saga spydde inne på hm förut..fast då kom en jätte gullig tannt som jobbar där med papper å grejjer..ingen fara alls hon tyckte bara syn dom saga hehe..
  • mrsbygg
    Theresa1 skrev 2007-04-23 12:46:39 följande:
    mammab: Finns det gulliga expediter på HM västerås?? Jag vet bara en o hon är ingen tant
    haha ja. jag vet en iaf..hm inne i stan. hon é skit trvlig lång smal å gammal..alltid starka färger på sig..henne gillar jag iag =)
  • mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-23 13:01:05 följande:
    mammab - om jag mailar ett frimärke kan du inte posta lite paj till mig då? Vickyb - det va gott, men ändå inte riktigt vad jag va sugen på... Men det var bara det som fanns hemma.
    visst

fick bli oliver istället för min del...blev sugen när ja öppna kylen!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3