Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

ja, det är mycket. men är emmaljungas 17 kilo med hjul och all utrustning på?

Fast det blir ändå inte i närheten av 27 kilo, det är i tyngsta laget, håller jag med om. '

Det är skillnad med de andra vagnarna där det bara är några kilos skillnad.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

jag ska ta ut semster i början av juni, om jag inte får havandeskapspening. Kan ju hända att jag blir sjukskriven tidigare för foglossning osv. men jag hoppas kunna jobba till juni. sen ska jag slappa och ha sommarlov  

• Prinsessan Zelda

vill också ha några namn på gång, tjejnamn är klart i stort sett men killnamn är ju så svårt.

Just nu är vi (jag) inne på Felix eller Fenix. Jag tycker Fenix är lite finare för att det är mer ovanligt men ändå inte så konstigt. Men det gäller att få sambon att tycka det är ok. Gör han inte det lutar det åt Felix för tillfället. Men det är ju lång tid kvar. Loke är också ett namnval vi funderar på.

• Prinsessan Zelda

jag går in i vecka 23 imorgon. Jag ligger fortfarande på samma vikt som innan. Möjligtvis gått upp nåt halvt kilo.

När jag äter blir jag mätt jättefort och måste sluta, även om det är supergott. Det kan ta stopp i munnen bara, så att jag måste spotta ut det jag har i munnen för att inte kräkas. Har dock haft lite sug på chips, tacosås och mjölk på kvällarna

• Prinsessan Zelda

Jag gick bara upp 7 kilo med Adam så hoppas på nåt liknande nu.

Becka, du kan ju kanske ha menskoppen när du badar också.

jag har inte haft några järnbesvär än. behövde aldrig äta extra med Adam, hoppas samma nu. Har ätit såna här en kvinnas val eller vad de heter. men jag har glömt att ta dem ganska länge. äter de noga nu då jag ska på bm besök nästa vecka, och jag vill ju helst slippa ta järntabletter.

• Prinsessan Zelda

jag rasade i vikt efter förlossningen också, men det kanske inte var så konstigt då jag inte gick upp så mycket. En vecka efter förlossningen hade jag gått ner 8 kg, och sen låg jag på den vikten tills jag slutade amma. då gick jag upp 5 kg på en vecka Förvånad, inte kul. Och de 5 kg är inte lätta att bli av med.

• Prinsessan Zelda
    Pusselbiten86 skrev 2007-03-19 22:04:05 följande:
    GRÅTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fått information om min mamma nu idag Min mamma kommer o vara sjuk så länge hon lever Hon kanske aldrig kommer att kunna återgå till sitt arbete igeb Jag gråter här så jag vet inte var jag ska ta vägen VARFÖR ? ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
    låter jobbigt. hur är det med henne då?

styrkekramar
  • Prinsessan Zelda

kommer knappt ihåg föräldrargruppen jag var på innan Adam. Den gruppen man lörde känna och umgicks med var mammagruppen efter förlossningen. Det var inte samma som föräldrargruppen.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3