Vickyb skrev 2007-03-04 07:43:05 följande:
Gomorgon!!Nu har jag lagt ut en ny magbild från imorse v20. Vi har äntligen kommit halvvägs, så nu kan man räkna veckorna Ställde mig på vågen imorse och det visar sig att jag gått upp FYRA kilo!! Har nästan gått upp 1 kilo i veckan dom två senaste veckorna.. *puh* Undra om det för allt gott man stoppat i sig, eller att magen väger! På Tisdag är det dags för gravidgympa i vatten, och nu när snön äntligen börjar försvinna blir det många promenader! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
Javisst är de skönt att snön sakta börjar försvinna

Jag längtar tills man slipper böka på Saga vinteroverall å hela köret.
Många långa promenader skulle jag gärna gå, men nu sista tiden så blir jag helt slut bara av att gå till affärn, dit tar de 15min att gå enkel väg.
Får ofta väldigt ont i magen då jag går oxå och svanken är inte att tala om.
Men ibland har jag bra dagar och passar då på att strosa runt en hel massa, bara för att få röra mig lite iaf
Men de onda dagarna ( som igår ), ja då kan jag inte förstå hur man ska klara hela vägen fram till juli.
Blev igångsatt med Saga 38+3 pga foglossningen och viktuppgången + humanitära skäl och kan tillägga att foglossningen är sämre denna gången än med henne.