• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

Mjukis82 skrev 2007-03-08 21:32:31 följande:
    Här kommer dagens gnäll....Fy F*N va ont jag har i mina fogar o min rygg!  Det ska mycket till för att jag ska lipa av smärta, men jag kan inte hålla emot längre! *snyft* Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Samma här. Har så otroligt ont i mina fogar. Det har även börjat gå upp lite i ryggen gör svinont och ja blir nästan gråtfärdig varje gång jag skall göra något.
    Idag skall jag gå och jobba, börjar om min. Jobbar till 16.30 idag och jag fattar inte att jag skall orka det med min onda rygg.

Ha en bra dag allisammans.

Kram
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb

Måste tillägga "Idag skall jag gå och jobba, börjar om 35 min." 

• Vickyb
    Hallonfot skrev 2007-03-09 07:39:45 följande:
    Vickyb: Stackare, se nu till att gå hem om inte ryggen orkar! Det är ju inte meningen att man bara ska orka jobba på dagarna.
    Sitter på jobbet nu och barnen sover middag så jag passar på att sitta här en stund. Ryggen värker, men jag får hålla ut ett litet tag till.

Det är mycket magsjuka nu, både på Linnéas dagis och på det dagis jag jobbar på nu. Och imorse runt 9 ringde Linnéas fröken och sa att Linnéa bajsat 3 gånger och att det var vattnigt och det är täcken på magsjuka Så sambon fick sluta jobba och åka och hämta henne.
    Har tagit en "Huskur" 10 st vitpepparkorn och jag få hoppas att jag klarar mig ifrån magsjukan. Vill inte bli sjuk nu, framförallt inte när dottern fyller 2 år nästa lördag.
  • Vickyb
    Nena72 skrev 2007-03-09 08:07:32 följande:
    Jag blir fortsatt sjukskriven pga foglossningar. Kan snart inte röra mig Finns det inget "botemedel" mot sådant??Hade aldrig sådana problem när jag väntade dottern.
    Vad skönt att du fick fortsätta att vara sjukskriven.. Foglossningar är inget vidare. Har detsamma och pallar snart inte att stå eller sitta upp. Fan va det gör hemskt ont. Skall till sjukgymnasten den 14 mars, hoppas hon kan ge mig något som lindrar.
  • Vickyb
    Hallonfot skrev 2007-03-09 13:14:00 följande:
    Vickyb: Hoppas hon klarar sig från magsjukan. Det är jobbigt att vara sjuk själv men nästan värre när barnen är det. Man blir så maktlös.
    Ja man blir verkligen maktlös. Skall kanske gå och handla sen efter jobbet..men frågan är om jag pallar det med mina foglossningar. Måste ju bunkra upp med blåbärsoppa och nyponsoppa och coca cola Och piggelinglass får jag inte glömma.
    Hoppas hon klarar sig, men just nu ser det inte så ljust ut.. bara hon inte kräks.
  • Vickyb
    LindaoJohan skrev 2007-03-09 13:14:38 följande:
    ni som syr egna gardiner, är det någon som vet var man kan köpa bra och fina tyger till bra priser??? funderar på att sy själv till vardagsrum och sovrum. men vad är "normalpris" per meter? www.lindisen.bloggagratis.se
    Vet tyvärr inte meterpriset på gardiner då jag köper färdigsydda. Köpte paneltyg en gång och jag har för mig att det kostade 79.-/m . Ikea har mycket bra tyger..
  • Vickyb

Ser att det inte bara 'r jag som har återkommit till det här förbaskade söt och matbegäret! Har kommit i en period där jag kan äta farligt mycket utan att känna mig det minsta mätt.. Godis, kakor och bullar tänker jag på ständigt.. Så fort jag börjar bli hungrig så vill jag bara ha ha ha!! Kommer sluta med att jag kommer smällrund till förlossningen om det skall fortsätta såhär.

• Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-03-09 19:45:22 följande:
    Ser att det inte bara 'r jag som har återkommit till det här förbaskade söt och matbegäret! Har kommit i en period där jag kan äta farligt mycket utan att känna mig det minsta mätt.. Godis, kakor och bullar tänker jag på ständigt.. Så fort jag börjar bli hungrig så vill jag bara ha ha ha!! Kommer sluta med att jag kommer smällrund till förlossningen om det skall fortsätta såhär. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღhaha samma här....nu är ja lika hungrig som innan ja åt mat! ska smälla i mig en vanilj munk nu tror jag
    Mm det lät gott!
    Får faktiskt gå och ta lite frukt eftersom jag har varit så duktig och köpt hem en himla massa olika frukter. Får gnaga på det ikväll och unna mig nått alldeles extra imorgon!
  • Vickyb
    Pusselbiten86 skrev 2007-03-09 22:29:23 följande:
    SUCK- Varför allt på en gångFörst Mammas sjukdom Kusinen brännskadar sigFarbror får hjärtattackO gissa.. nu idag ( imorse ) upptäcker vi att våran katt håller antagligen på att få Missfall me sina ungar Eller så har hon livmodersinflamation... o blöder hon fortfarande på mån så ska hela den opereras bort Gahhh blir knäppO sen min rygg o höfterna.... kan inte ta et steg utan kryckorna... Jobbigt värre.. ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
    Många styrkekramar till dig!
    Får man fråga vad det är för sjukdom din mamma har?
  • Vickyb

Är deprimerad!
    Orkar inte leva kvar med min sambo.. orkar inte längre! Står inte ut med allt tjöt och gnabb varje dag.. Bråk om hur vi uppfostrar våran dotter. Det är fruktansvärt dålig stämning mellan oss jämt och jag vill inget annat än att försvinna här ifrån med dottern, bo i en egen lägenhet och slippa se han!! Det har varit så länge, men det blir ta mig fan värre för varje dag! Vill bara sticka! Är det hormonerna som tar ut svängarna i en rejäl kurva eller är det riktiga känslor!? Vad skall jag ta mig till? Är så himla trött på honom.

Var bara tvungen att skriva av mig lite.. *suck*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3