BF Juli-07 Nr3

Idag skall jag gå och jobba, börjar om min. Jobbar till 16.30 idag och jag fattar inte att jag skall orka det med min onda rygg.

Ha en bra dag allisammans.
Kram
Måste tillägga "Idag skall jag gå och jobba, börjar om 35 min."
Ser att det inte bara 'r jag som har återkommit till det här förbaskade söt och matbegäret! Har kommit i en period där jag kan äta farligt mycket utan att känna mig det minsta mätt.. Godis, kakor och bullar tänker jag på ständigt.. Så fort jag börjar bli hungrig så vill jag bara ha ha ha!!
Kommer sluta med att jag kommer smällrund till förlossningen om det skall fortsätta såhär.
Är deprimerad!
Orkar inte leva kvar med min sambo.. orkar inte längre! Står inte ut med allt tjöt och gnabb varje dag.. Bråk om hur vi uppfostrar våran dotter. Det är fruktansvärt dålig stämning mellan oss jämt och jag vill inget annat än att försvinna här ifrån med dottern, bo i en egen lägenhet och slippa se han!! Det har varit så länge, men det blir ta mig fan värre för varje dag! Vill bara sticka! Är det hormonerna som tar ut svängarna i en rejäl kurva eller är det riktiga känslor!? Vad skall jag ta mig till? Är så himla trött på honom.
Var bara tvungen att skriva av mig lite.. *suck*