Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Ni far lova att inte skaratta, men jag tror att jag har hittat ett namn. Ni maste lova att saga arligt va ni tycker.

Ringo

• humlan1973

Tack for kommentaren Vickyb! Vi ar ute efter ett namn som ar latt att saga och later lika pa engelska och svenska och ar ovanligt... Och inte for konstigt forstas...

• humlan1973

Ar det nagon mer som har kommentar pa namnet Ringo?

• humlan1973

Tack for kommentarerna pa Ringo, andra namn som ligger bra til;l ar Leon. Men jag vet inte.... Det ar ju ganska vanligt. Det ar just det, tanker man pa Ringo Star? Det vill jag inte... Var andra kille heter Elton, sa folk kanske blir latt forvirrade.

• humlan1973

anki72: Blir det inte lite val? Han heter ju inte Elton efter Elton John som manga tror... Nu kanske de tror att vi har en hel rock familj...

• humlan1973

Va kul att flera av er tycker att Ringo ar ett coolt namn. Ja, jag blev lite inbiten... men maken bara skrattade, det var ju han som sa det forst.

• humlan1973

mammab: Har ar en till med 23 kg "overvikt" 10 kg nu sedan jag blev gravid. Men det kans ganska ok anda. Man ar ju trots allt gravid. Jag faktiskt satt pa mig en jeasklanning idag till jobbet. Kannner mig ganska fin faktiskt. Magen putar som bara den.

Vad ska jag ta mig till, jag ar beroende av nasspray... Det har borjat trycka i oronen, och jag undrar om det kan bero pa att jag anvander sa mycket spray. Orin nasa hals sitter ju lixom ihop.
    Vore tacksam om nagon ville kommentera, och dessutom har nagra rada att ge mig angaende att sluta. Det racker inte med att saga att jag ska minska utan det maste finnas nagot annat jag kan ta under tiden... men vanligt koksalt racker inte.

Tack pa forhand!

• humlan1973

littel baby: Tack for tipsen, har faktiskt hort om kortison, men vart ska man vanda sig... maste jag ga genom vardcentralen? eller ska jag ringa mvc och tala med den lakaren? Jag ar super dalig pa detta, ar aldrig sjuk! Tack ni andra oxa, men sluta tvart ar uteslutet tala om beroende...

• humlan1973

Jaa, mjukis, pa mig trillade de minsan inte av nar lillkillen kom! Sa 12-13 extra kg nar graviditeten borjade hade jag! Men jag har iaf inte nagra valkar(som jag kan se), jag ar relativt nojd!

Lillkillen har borjat forsta att han ska halla mig i handen nu istallet for att bli buren, det kans bra!

• humlan1973

Ah, mjukis, visst ar det fruktansvart!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3