BF Juli-07 Nr3
Vart skickar man hindersprövningen till? Alltså ansökan om hindersprövning? Det står till skatteverket men dem har ju flera miljontals olika adresser!
Vart skickar man hindersprövningen till? Alltså ansökan om hindersprövning? Det står till skatteverket men dem har ju flera miljontals olika adresser!
Min sparkar för fullt precis INNAN jag ska lägga mig så det är omöjligt att sova...
Har märkt att den är mest vaken på nätterna vilket är lite frustrerande. Speciellt när man gärna ligger vaken och håller om magen.
hehe, ja vi funderar på det där med dop.
Tycker nästan att jag ska låta det vara, min bebis får välja själv vad för religion den vill ingå i
dock ska jag HA EN BABYSHOWER!!!!!
Det har jag bestämt mig för sorgliga är att jag är så ung och de flesta av mina vänner inte förstår sig på detta med barn och den starka vilja jag har att vilja ha barn. Inte nog med det, dem har väl inga pengar heller för den delen
Men detta med dop får vi tänka över lite till
Är tillbaka från läkaren. Hon sa itne så mycket utan remitterade mig till en allergolog.
Jag är säkert med utbildad inom denna sjukdom än vad fan alla läkarna någonsin har varit. Trött på att höra samma saker om min jävla eksem. blablabla - alla säger samma sak och ger mig samma grejer, eller så skickar dem mig vidare till någon annan så att dem slipper mig. urk
Har precis kommit hem från skolan, USCH! Psykologi, verkligen ingenting för mig...
Åhhh vad smart att du gör det på kolonin!!! Det är ju en jättebra idé. TÄnkte själv på vart fan jag skulle ha den, och perfekt. Min moster äger en liten kolonilott här i stockholm + att släkten älskar att laga mat så det får dem fixa, sen får alla komma förbi med presenter och lite tjejsnack
YAY! Ska börja planera min babyshower då... vet exakt när var och hur
Grattis till pojken Veronica!
Ehh en panikfråga, åt nyss 2 mackor med TONFISK på (på burk) är det okej?!?!!
Jag läste igenom broschyren jag fick från BM och det står inget om det där, i alla fall inte PÅ BURK...
hehe ät mat, mat är bra