Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

oh så svårt för dig Sol :( hoppas det går bättre med amningen nu den här gången. inte roligt när det ska göra så ont och komma så lite.

• SannaKaarina

Little baby skönt att det löste sig. inte roligt att känna att man inte orkar med annat pga jobbet. jo vårkänslorna är riktigt underbara :)

• SannaKaarina

haha det är ganska coolt egentligen. för varmt med för mycket kläder men massor med snö även där solen skiner. var mycket redan från början men den är nog borta snart

har du laptop?

• SannaKaarina

haha men snön är ganska charmigt ändå :p lite otroligt att det är 11 grader varmt ute och snö överallt :p

• SannaKaarina

hoppas det går bra :( jobbigt bemötande men tänk att dte bara är en person som sitter på helt fel plats.

inte ditt fel att du har otur i din graviditet och att inet allt flyter på smärtfritt. vi tänker på dig här. ta hand om dig och bebben nu och låt dom inte köra med dig

Massor med lyckokramar

• SannaKaarina

Calylite

jag vet inte om hur många man får ha. men jag vet iaf att 4 får man ha. när syrran döpte sin son var dte jag och tre till. jag var den som bar fram så det är väl en som måste väljas ut.

• SannaKaarina

Det är oftast ingen fara för att bada bastu då man är gravid om graviditeten är normal!!!!

är så less på att höra det där med att det ska vara för varmt för barnet i en bastu poch att dte är farligt visst kan dte bli lite varmt men det är inte farligt som sagt om allt är normalt. jag är 100% finska och alla i min släkt har bastat sen ja alltid och det har då inte skadat oss.

• SannaKaarina

Vicky jag hoppas du får spela in:) jag har gjort det nu två ggr :D först vecka 21 och sen nu vecka 25.

• SannaKaarina

Baby jag hade 140 slag vecka 21 och nu vecka 25 hade jag 150 och jag Vet att jag väntar en pojke det där med hjärtljud och kön är skrock :)

TBMH oj så roligt. ja världen är bra liten. du ser kanske meningen med att dom som skulle komma banga så bekanta skulle köpa:p
    hoppas det går vägen.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3