Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81
    Calylite skrev 2007-04-17 17:30:37 följande:
    Lindisen81 vi ahr bara beg än sålänge, dunkar super de med ju Känns med sån onödigt att köpa splitternytt när de växer ur de på två sek ändå. Kan man lägga undan sånna slantar till deras kassa de får i 18-årspresent.
    ja ha ha, det skulle man ju kunna göra! vi ska ju ändå öppna ett konto till bebis!
  • Lindisen81

inget besked från fk idag heller...

var hos bm igår. Lyssnat på hjärtat, får man ju aldrig nog av!! Så mysigt! sf-mått är på 24. hade gått upp 3 kg sedan jag var där sist (tre veckor sedan). så nu har jag en total viktuppgång på 7  kg ungefär. väger nu 57 kg. känner verkligen att jag börjar gå upp nu. men jag är så otroligt trött hela tiden!!
    Bm sa att jag kunde testa magnesium tabletter mot  min foglossning, att det KAN hjälpa... någon som har hört talas om det?

• Lindisen81

Mammab; skönt att höra från dig! Lova att du komemr tillbaka till oss när du känner dig bättre!! *styrkekramar*

Hugoboss; välkommen

Tindrasson; hoppas du snart känner dig bättre. Lägg inte någon skuld på dig! Förstår
    känns jobbigt men såfort ni har bebisarna där lär ju killen ändra uppfattning! *kramar*

Idag kom sambons föräldrar hem från Thailand! Gissa om dom köpt grejer till lilltjejen! Badrock, små tossor till fötterna, haklappar, tossor till händerna (så hon inte river i ansiktet när hon sover) klänningar, byxor tröjor... gosedjur. massa fina saker!

Hoppas det har varit en bra dag för er alla, min har varit helt ok. har inte känt av foglossningen så mycket idag, men i nästa vecka ska jag ringa läkare inne på danderyds sjukhus angående sjukskrivnin på 100% istället. tycker de verkar seriösare än dom på husläkarmottagningen...

• Lindisen81

här är en till som tycker det är jobbigt att böja sig ner...  trycker och spänner i magen, mest på höger sida. bm sa att det va vanligt och ofarligt.

Namnprat igenSkrattande

Leia som va ett av mina favvo namn vill inte sambon längre, han verkar inte så förtjust i Nova heller *suck* ska vi aldrig kunna enas?
    Hur låter Tilde Elisabeth Viola
                  Janna Elisabeth Viola
                  Nadja Elisabeth Viola

Jag gillar ju Leia o Nova... mest iallfall! Men tycker de andra oxå e fina... kommentera gärna vad ni tycker!

• Lindisen81

mammab; skönt att höra att du är tillbaka! Hoppas du nu får den hjälp och det stöd du behöver! När min moster tog sitt liv fick jag inte mycket stöd direkt, blev erbjuden psykologhjälp i samband med att polisen kom å berätta "nyheten" men då va man ju i chock å sa tvärnej! Sedan hörde jag inge mer om hjälp eller så... gäller väl att stå på sig! Men mår bra, klart man kommer i svackor ibland, gäller att ta sig förbi dem å tänka att det blir bättre sedan. Hur dåligt man än mår brukar det ju alltid kännas lite bättre sedan...

Var bara tvungen å skriva av mig lite!

Här väntar dammsugaren! Jippi!!! Ha ha, ja jag är inte ironisk, har längtat efter att dammsuga ett par dagar nu ju!

• Lindisen81
    Madelene87 skrev 2007-04-19 09:03:10 följande:
    Såg att ni pratar namn Jag har bestämt namn på min lilla krabat om det är en flicka så blir det Isolde och om det blir en pojk Hugo
    jättefina namn!

nä nu måste jag äta frukost sedan ta en sväng med dammsugaren!!!
  • Lindisen81

vicky; ja det vore väl kul med en sån tråd!

Namn namn namn... måste man ha BESTÄMT innan bebisen kommer...? eller bör man ha en massa förslag... tänk om man bestämmer sig för typ elsa sen när den kommer ut är det en elin... fattar ni hur jag tänker...?

solen solen vart e du????? vill ha varmt nu!!!!!!!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3