BF Juli-07 Nr3
Hej tjejer!
Gud va vissa av er får tillbaka på skatten!
Själv får jag tillbaka 1000kr å det tyckte jag var bra
hehe jaja.. det känns bra iaf att slippa betala!
Ja det där med vikten är känsligt, nu senast när jag var hos BM då hade jag 6,5kg å det tyckte jag var lite jobbigt.. bara för att jag vet hur svårt jag har att gå ner i vikt. Men egentligen så är det juh inte alls mkt. Lider verkligen med er som skenar iväg så med vikten.
Beckah: Jag har oxå tänkt på Alva bland många andra tjejnamn, men Alveline var juh jättefint! Om jag nu får vara så fräck så skall jag föreslå det till killen
men om jag känner honom rätt så blir det nog ett nej. hehe han e väldigt svår att behaga vad det gäller namn.... det skall vara "klockrent" hehe om det skall vara nått.
Denna veckan skall vi iväg å handla spjälsängen på ikea. Det blir en DIKTAD som skötbordet.
Skall bli skönt å få det gjort, sen är det bara bilstolen som e kvar av de större grejerna. Nästa månad skall vi till Ullared å handla de sista av de små grejerna till bebben. Sen är vi nog färdiga med det mesta.
Känns skönt att kunna slappna av lite inför bebbens ankomst. Det är bara BBväskan som skall packas sen
Oj nu blev det långt
hehe