Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

BF Juli-07 Nr3

Lindisen,
    Har din bebbe fix sig?
    Jag har med haft så med alla tre barnen. Jag tror det handlar om att man får en annan hållning och att musklerna blir anstängda. Vet precis vad du menar på en fläck liksom längst med skulderbladet som kramp nästan.
    Jag fick dras med det till de föddes tyvärr.

• Milla med killar

Om din bebe fix sig så får du dras med det men om inte kan det släppa om du har tur. Det är det jag menar. Får för mig att bebben sparkade mest på den sidan o det är därför det blir så med.

• Milla med killar

Hallonfot,
    Jo det är bätre att cykla har jag tyckt iaf.

• Milla med killar

Jag har med blivit trött igen...måste sova middag nästan varje dag nu. Tur man är hemma, jag har ju havandeskapsledigt nu från 10 maj.
    Snart är det dax för mitt ul.jud 30/5 då ska de bestämma om jag behöver snittas eller ej. Jag har ju en lågt sitt moderkaka och har den inte växt blir det snitt i v.37, går in i v.33 i morrn så så bara en månad till då :-O

• Milla med killar

Fy faaaaannnn
    Jag har fått sömnsjukan!
    Jag sover 2 timmar varje dag jag lämnat barnen på skola o dagis.
    Vill inte vara så här trött!!*Arg*
    Vill göra massor men hamnar bara i sängen.

Ang sammandragningarr så har jag haft det med trean o tvåan o nu fyran, onda från ca v.25. Men tyvärr gått Bf+5-6 för det.

Jo bebis sakerna är klara det allra mesta. Sång, skötbordet har vi kvar sen hannes o så. Bebbekläderna ligger i sin låda. Vagn, bilstol. Hm...babysiter är kvar faktiskt.

Rörelser. Njee..han är en lugnis. Känner buffar då o då mest tryck utåt faktiskt från små fötter o så.

• Milla med killar

Åhhh...nej jag är sååå sjuuk
    Febern slog tll mitt i baket med killarna. Vi gjorde hallongrottor till Hannes 2 årskalas på torsdag.
    Nu ligger jag här med dunkade huvud ,ont i hela kroppen, illamående och tyvärr...onda regelbundna sammandragningar.

Fy, hoppas det ger sig nu o inte blir värre. Känns som jag har värsta klotet mellan benen med. Kan knappt gå äns.

• Milla med killar

Nej..skrattar...Vill inte pilla där i onödan. Vet att han ligger med huvudet neråt iaf.

Vad tänkte du på?

• Milla med killar

Jo..blir det värre så gör jag det. Drt värsta med mig är att jag är ssk och är tyvärr så att jag väntar jämt, ren yrkesskada.

veroniqa, Fin du va i din partyblåsa föresten.

• Milla med killar

Hahaha..kom o pilla du Nerååå...
    Njae...jag kan inte känna som Bm gör men man får ett ökat tryck neråt o kissar oftare när de vänder sig neråt.
    Sen en lite bulle ovanför pubishåret med.

• Milla med killar

Som att ha en melon mellan benen kan man säga som man håller fast, sviktar liksom från bebbben huvud.

Jo jag kan gå han ramlat inte ut direkt fast det är fjärde. så stoooor blir man inte
    men när man har ordentliga sammandragningar så trycks liksom livmodern neråt och det trycker i tappen.

Nån som fattar? hahah
    Jag låter ju helkocko!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3