Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Nathalie009 skrev 2007-04-27 12:14:22 följande:
    mammab : ah okej *dum* fattar mej inte på sånt har ingen susning va d handlar om aldrig hafft nått sånt förstår veklrigen nada
    kredit är juh att man handlar nu sen betalar måndaen efter + en jävla hög ränta.
    sen har man en viss summa man kan använda...

men klipper du kortet så kan du juh inte använda krediten och behöver juh då inte betala nått eftersom kredit summan är orörd...
  • mrsbygg

vi har två st..tycker det är super! men då ska man veta att man kan betala tillbaka oxå!

• mrsbygg

urk..börjar bli smått irriterad nu utav att bara sitta inne å onte kunna göra nått...
    försökte börja städa men funka inte fick direkt ont i ryggen sen sammandragningar...

sitter å bråkar me sambon öven killnamn...han är helt inställd på Sam. och jag har tröttnat på det namnen...
    jag vill ha nått som båda tycker om..men verkar som får han inte sam så kvittar det..
    och jag säger det då får han heta frågetecken..

usch..lätt retlig om nått just nu..

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-27 15:47:04 följande:
    Nu ska vi iväg å lämna Saga till hennes farmor å farfar.Första gången vi är ifrån henne över natten!!  Hon är liksom 16½månad Tänkte vi måste börja vänja oss nu innan de e dags för förlossningen.Så ikväll blir det bio och efter de går vi ut och äter.Ha en bra kväll tjejer!
    ohh va mysigt!!

urk..gick å la mig och sov där, vakna precis. saga gick oxå la sig innan mig så ja passa på.
    hon sover fortfarande..jag ska ringa min pappa nu å köpa mer alvedon och en annan hostmedicin. stackarn tror nästan hon ska hosat upp lungorna ibland..

sen lär ja väll fixa ihop nå mat. suck...

fan vill oxå lämna bort våran saga. går ju inte när hon é sjuk..*avis på sol..*
  • mrsbygg

suck..saga vägrar nya medicinen. kul bara vänta på att lugnorna hoppar ur munnen på henne..

usch betala räkningarna precis...drygt å bara ha en inkomst..
    136:- fick vi kvar denna månaden. det är iaf på plus...vill ha min jäkla fp nu..

• mrsbygg
    misan84 skrev 2007-04-27 18:46:40 följande:
    mammab: Vet hur det känns. Fy så jobbigt utan pengar. Vi hade också bara några hundra kvar efter räkningarna. Fattar inte hur man iallafall i slutänden har klarat sig. Har sökt som föräldradagar nu 60 dagar innan hoppas det går igenom så man kan börja leva lite igen.
    jo..fan måste ha mat. har ingenting hemma. skit drygt.
    frågat min mamma om matpengar.får se hur d blir med det...
  • mrsbygg

jag vill inget helldre än få ut ungen. så trött på va gravid. hatar å va gravid värsta som finns!

• mrsbygg

suck sagas feber vägrar ge med sig, nu har hon haft över 39,4* i två dygn...
    fast hon är pigg iaf..eller nja..hon är uppe iaf..

• mrsbygg

jodå, dricker gör hon. så d är ingen fara alls..bara orolig för febern som inte ger med sig fast hon får alvedon...

• mrsbygg

jag väntar HÖGST 6 veckor till..sen börjar ja hoppa dygnet runt eller nått...

Beckah82 skrev 2007-04-27 21:38:00 följande:
    jag känner samma...jag vill inget annat än att graviditeten ska vara slut..men för Alvins skull vill jag inte att han föds idag 30+0 det är lite väl tidigt. 5-6 veckor till åtminstone för hans skull.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3