BF Juli-07 Nr3
Godmorgon tjejer!
Vi har köpt vagn, bilstol och lite kläder. Även fast det bara skiljer tre år mellan barnen känns det som att man vill köpa lite nya kläder, den lille måste ju hänga med i modet
(min man förstår inte riiiktigt)
Godmorgon tjejer!
Vi har köpt vagn, bilstol och lite kläder. Även fast det bara skiljer tre år mellan barnen känns det som att man vill köpa lite nya kläder, den lille måste ju hänga med i modet
(min man förstår inte riiiktigt)
Halloj!
jag läser det mesta, men kommer inte ihåg att svara....
Själv har jag sonen hemma fr dagis idag, han kräktes inne på Ilva (typ danska Ikea som vi har i Malmö). Jag frågade efter papper o liknade för att städa, tjejen blev jättesur. Precis som att jag kan hjälpa att han kräktes! Det var i en hörna i entrén..... Stackars.
Jag tror inte heller att min skinn klarar av att bli mkt större
, men det gick ju förra gången!
Smörjer magen varje kväll o hoppas att skinnet håller ![]()
.... jag är livrädd för epi, vill inte att ngn skall in o gräva bland alla mina nerver i ryggen!!! Sist hade jag hellre ont, vi får se hur det går denna gång
.... jag är inte rädd för smärtan när man får sprutan i ryggen, jag är rädd för vad som kan hända om de sätter den fel *skräms* ![]()
.... jag vet att det inte händer olyckor så ofta, men det är ju ett ganska känsligt och viktigt område. NU har jag skrämt alla färdigt ![]()