Inlägg från: humlan1973 |Visa alla inlägg
  • humlan1973

BF Juli-07 Nr3

Mjukis, jag missforstod dig! Jag trodde du oxa hade svart att ga ner... (halvt om halvt gravid senil ska man oroa sig ) JAg trode att kilona skulle rasa, men det gjorde de inte. Jag kampade med 12 kg, men jag hade 10kg kvar . Ja ja, det ar ett senare problem . Nu ska jag mumsa lite mer godis tror jag!

• humlan1973

Jag ser att ni pratar om sjukskrivning osv. Jag blev sjukskriven forra gangen i v37 skulle jag tro. Men sag att man inte blir sjukskriven denna gangen, nar tanker ni sluta jobba?
    hur langt innan bf?

• humlan1973

Vad har hant med mammab? Det var lite skrammande att ga in pa hennes press... nagon som vet.

• humlan1973

Jag vill forstas skicka massor med peppkramar till dig.

• humlan1973

little baby: hihi, jag var och kopte mer spray igar och hon pa apoteket tittade pa mig och sa

"Du vet att man inte far ta nasspray langre an 10 dagar?"

"joda!"

Svarade jag.... och blev nog lite rosa i ansiktet.

Tyvarr har jag inte tagit tag idet ordentligt... Jag ska nog ringa till vadrcentralen imorgon och se vad de sager... eller sa vantar jag till tisdag sa jag sak till mvc.

Va gullig du ar som fragar!

• humlan1973

Det varkar inte vara nagon som vet vad som hande med mammab! Jag blir uppriktigt orolig! Hoppas inte det har hant nagot med bebisen... hoppas att hon kanner sig battre snart... Hon ar ju en riktigt friskflakt har inne tycker jag. Hoppas hon kommer tillbaka snart!

Kramar till dig, mammab

• humlan1973

Det ar sa himla orattvist! Man ska inte behova ma sa daligt! Inte over pengar, jag onskar det fanns nagot jag kunde gora for henne! Detta ska ju vara en lycklig tid...

• humlan1973

Godmorgon Tjejer!

Sol: hoppas att ni kommer fram till vad det kan vara. Hon ska ju inte behova vara sa sjuk sa mycket nar hon inte gar pa dagis... Alla barn ar ju olika men inte ska hon behova ha magsjuka varannan vecka....

Det ar ju sa man hoppas att det ar laktos eller mjolk... bara sa att ni far veta vad det ar...

Becka: Lycka till pa kons-ul! Saaaa spannande. Hade de sagt att det ar en tjej pa rutin ul eller ar det bara en kansla.

mammab: Hoppas att du snart mar battre! Vi saknar dig har inne, och ar oroliga for dig. Hoppas att du far den hjalp du behover.

• humlan1973

Sol: Saft med socker, riktigt socker ar ju bra... Visst ar hon bara 15-18 manader? Da ska hon ju kissat i blojan. Men det ar klart 3 1/2 dl vatska o massor med diarre.... saft eller tom vatskersattning...

• humlan1973

Becka: Va kul! Saaaa, spannande. Hoppas att det ar en liten tjej, det ar ju alltid kul att ha en av varje....

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3