• L2K

BF Juli-07 Nr3

mrsbygg skrev 2007-03-02 17:01:16 följande:
    va sjutton är fotsack?? trode d va samma sak som åkpåsen?? helt förvirrad nu
    Det är vindskyddet som du sätter på över fötterna. Åkpåsen har du under.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    mammab - om du går in på emmaljungas hemsida och klickar fram en vagn och sen på tillbehör så får du upp vad fotsack är!!
  • L2K
    solstraalen skrev 2007-03-02 17:14:19 följande:
    L2K skrev 2007-03-02 17:08:34 följande: mammab - om du går in på emmaljungas hemsida och klickar fram en vagn och sen på tillbehör så får du upp vad fotsack är!! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723aha men dåså..då har ja både och då! hehe...en fotsack å en allround åkpåse! Hehe, man lär sig någe nytt varje dag Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
    Ja, visst gör man!
    mrsbygg skrev 2007-03-02 17:11:38 följande:
    mammab - om du går in på emmaljungas hemsida och klickar fram en vagn och sen på tillbehör så får du upp vad fotsack är!! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723aha men dåså..då har ja både och då! hehe...en fotsack å en allround åkpåse!
    Vad jag vet brukar fotsacken ingå, iaf på emmaljungas vagnar... Men jag kan ha fel!
  • L2K

Ni som shoppar mycket på Lindex, ni bor inte i Sthlm va? Före jul sökte jag efter en Lindex med mammakläder och fick till svar í en butik att det bara var fyra eller fem butiker som hade det. Skit-trist!!!! Jag skulle ju utnyttja kupongen från gravidtidningen. Däremot verkar alla butik ha mammastrumpbyxor. Skumt...

Jag har inte bytt bh. Ändrar lite på axelbanden och omkretsen så dom sitter okej. Fast det är mest för att det blir så dyrt, mina går på minst 400-500:-
     Och amningsbh kommer jag köpa först när jag vet att amningen funkar.

• L2K
    Zelda - jo, jag vet. Skärholmen, Tyresö, Kista och City var det... Fyra med andra ord när jag tänker efter.

Tyvärr bor jag i Ösmo och har svårt att åka tåg med foglossningen. Fast jag kanske kan få svärmor att gå förbi där nån dag. Hon jobbar ju i centrum.

Var bor du? Eftersom du shoppar i Skärholmen?
  • L2K
    mammab - vad gott det lät! Här blev det tacogratäng men jag fick knappt i mig nåt då så jag kommer vara superhungrig om några timmar. Eller klocka fyra imorn bitt....
    Jag har också börjat få sammandragningar lite i tid och otid. Jobbigt som bara den emellanåt.
  • L2K
    Vicke skrev 2007-03-02 18:34:17 följande:
    Usch här hemma har vi magsjuka IGEN jag har tappat räkningen på hurmånga gånger vi har haft den nu sedan november. Än så långe är det "bara" min sambo. Har isolerat in honom i det blivade bebisrummet ... Måtte vi klara oss...
    Stackare! Vad jobbigt! Hoppas ni klarar er! Testa med vitpepparkorn. Vet inte om det verkligen funkar men kan ju va bättre än ingenting.
  • L2K
    mammab - vilken fin mage!!! Nu börjar min äntligen kännas som en gravidmage och inte en tjockismage.
  • L2K
    mammab - vassego.

Min underbara sambo gav mig just en så fin komplimang!!!  "hängbukssvin" Det syftade på degklumpen som inte vill bli hård bebismage i underkant! Han är så snäll så min älskling!

Kolla, nya smilisar;
     jag snart
     saknar lite....
     foglossning
     helg
     söt!!!!!
  • L2K

tyckte jag med!!! speciellt grav.magen!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3