BF Juli-07 Nr3

Hoppas det löser sig för dig på bästa sätt.
Tjejer, hur vet man om det är influensan man har??
Står på expressen att feberfrossa, hosta å ont i kroppen är tecken på influensa.
Hur vet man att det är influensa eller bara förkylning??
Det är precis så ( + ont i halsen ) Saga vart sen i tisdags kväll.
Tycker de flesta som e förkylda i inlfuensatider säger " jag har influensa".
Jag har aldrig sagt att jag har det för jag fattar inte vad skillnaden är ?
Gå upp hälften nu? Man brukar väl lägga på sig mer i slutet eftersom bebisen typ ska 5-dubbla sin vikt nu
Jag är iofs extrem men alla mina 3 graviditeter har jag gått upp ca 10kg de första 20 veckorna och sen de resterande 18-20 veckorna ytterliggare 25-31kg ( utöver de första 10 ).
Men alla är ju olika, som tur är. Alla går inte upp lika mycket som mig och det är jag glad för, för inte är de kul å få kämpa bort alla dom sen inte, blir tredje gången nu för mig som jag måste banta sjuttielva kilo, de e såååååå drygt.
Men förhoppningsvis går de lättare den här gången eftersom jag kommer ha 2 små barn som upptar all min tid
Jag har oxå kilon kvar sen förra graviditeten och lite sen den första.
Om vi säger att jag går upp 40kg denna graviditeten ( gick upp 41med anton å 35 med saga ), då måste jag få bort 50kg för å kunna ha 42 i byxor, 60kg för å komma ner till vikten jag hade innan mitt första barn. ( 70kg vägde ja till mina 173cm som 17åring ).
På den tiden kunde jag ha 38 i byxor, de va en fröjd
Men jag SKA fixa det. Har jag bantat bort 35kg på 7-8 månader så kan jag väl fixa 50-60kg på ett år iaf. hoppas jag iaf
Jag ska bli fiiiiiiiiiiiiiiiin igen sen!