Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

Beckah82 skrev 2007-03-30 10:06:20 följande:
    Little baby:Jag är stensäker på tjej och vi säger ju "hon" och "lillasyster" osv så det är nog bra att få ett par månader på sig att ändra inställningen i hjärnan innan han föds om det är en Alvin därför bara MÅSTE jag veta ordentligt och se könet själv. sist var det bara läkaren som såg och hans ord...det vågar jag inte lita på. Jag vill se snopp/snippa.Känns ju lite dumt att gå i typ 16 veckor till och tänka tjej om det egentligen är en kille ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    Ja jag förstår skulle gjort likadant

Ja men om det känns som en tjej så är det nog så, man ska följa "magkänslan" haha
    En liten Alvina hehe
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby
    Beckah82 skrev 2007-03-30 10:12:37 följande:
    Nästan rätt...vi ÄR faktiskt så otroligt tråkiga i fantasin att det är Alva hahaha. Alvin är bestämt sedan länge och nu det sista har det blivit Alva också...Calylite: nej det gör absolut inget om min bebis är en pojk, jag bara vill veta innan vi handlar inte neutralt visserligen tycker jag pojkar kan ha rosa men nu har det tillkommit klänningar och krusiduller osv och då är vi över gränsen ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    Ja men Alva är jättegulligt...

Sprang på namnet Meja häromdagen det var jättefint tycker jag..vi har varit inne på Maja men njaaa...så får se om det blir en liten Meja
    Så otroligt svårt med namn...jag tror vi måste se henne först innan vi helt bestämmer oss...helt omöjligt annars...
  • little baby
    Tbmh: Skönt att ni äntligen sålt bilen GRATTIS.

Halvblod: Synd att ni inte knep huset, hoppas det kommer något nytt hus snart som ni kan lägga vantarna på

Jonali: Jungle Lime verkar vara hetaste färgen i sommar, vi har oxå köpt den

Mjukis82: Grattis till lill-sessan det är helt otroligt att kunna se sitt barn i 3D/4D underbart, precis som du säger värt varenda krona

Min bebis far runt från sida till sida flera gånger om dagen så man känner henne överallt hehe.
    Någon mer som har börjat bli svullen om fötter och händer? Jag var så svullen igår att jag knappt kunde gå, det bara dunka i fötterna när man gick ush så ont det gjorde Ledsen
    och ryggen kändes som om den skulle gå av fick gå myrsteg för att kunna ta mig fram-hur ska detta sluta
  • little baby
    Mjukis82 skrev 2007-03-31 09:01:39 följande:
    Halvblod: Så tråkigt att ni inte fick huset! Hoppas att det dyker upp fler tillfällen!Little baby: Jag är också relativt svullen... förlovningsringen åkte av förra veckan tex! Har du provat stödstrumpor? Det var min räddning på slutet med Isabelle, kunde inte ta mig någonstanns om jag inte hade dom på! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Ja jag får väl böja med stödstrumpor snart...men hur sjutton ska man få på sig dom när man har sån mage? Får ta hjälp av sambon
  • little baby

Så sööt ja hon är ju lik dig häftigt att se det så tidigt
    Ja GRATTIS än en gång!

• little baby

Godmorgon allihopa nu har jag läst igenom alla sidor jag missat och redan glömt vad jag skulle skriva och kommentera...

Men jag hoppas alla mår bra...kämpa på vi är snart i mål tjejer  

Själv mår jag relativt bra, har ont i ryggen till och från men man får ta de lilla lugna och göra små projekt, som att sola och fika på sta´n och njuta av vårenCool osv ..

• little baby

veronicaq: Skönt att allt var bra och att du slipper knapra järntabletter

• little baby
    JoNaLi skrev 2007-04-02 09:49:34 följande:
    Go´mon tjejer!Nu får jag dela med mig av lite intimt här.. om ni ursäktar..Igår så skulle vi ha sex och allt började bra.. men sen helt plötsligt så började jag blöda mitt i å böra få lite ont! Alttså detta har aldrig hänt innan att jag blött alltså under grav vare sig under eller efter sex.. Borde man kolla upp detta??Känner mig som en nybörjare..Ber om ursäkt att jag e så privat men ja.. är bara tvungen att fråga..Kram ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    Oj det låter inge vidare, hoppas det inte är nåt farligt och att allt ordnar sig
    Vårt sexliv fungerar som vanligt om inte ännu mer
    Har "bara" haft ont en gång när vi har haft sex och vart tvugna att avbryta, men sen måste man hela tiden tänka på ställningar alla funkar lixom inte hehe....ständigt på upptäckningsfärd för varje vecka som går för man blir bara större och mer klumpig haha....sorry älskling men nu är magen i vägen igen...hehe
  • little baby
    Ankiz skrev 2007-04-03 07:27:54 följande:
    Godmorgon tjejer!Om ca 3 timmar vet vi vem det är som ligger och sparkar i magen! Ska iväg och göra 3D-UL och då passar vi på att fråga om könet. Nyfikenheten blev för stor! Är så nervös! Eller, nervös är nog inte rätt ord, snarare pirrig. Har nog aldrig gått upp innan väckarklockan ringt! Föresten! Vi tänkte köpa BB-kläderna efter UL:et, när vi vet vad det är för kön, men jag funderar på om man ska ha kort eller lång ärm på bodyn. Lär ju va rätt varmt, men samtidigt vill man inte ta på en nyfödd för lite kläder. Det är alltså åka-hem-kläderna jag menar. ♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
    Vad roligt vad tror ni det är för kön då? Har ni någon känsla ?
    Lycka Till idag!
  • little baby

Ja det här med vikt..ush ja inge roligt samtalsämne....jag måste ta mig i kragen och inte äta så förbannat mycket fika bröd och annat sött och gott i veckorna...utan hålla mig tills det blir lördag DÅ FÅR MAN ÄTA GODIS Räcka ut tungan 
    Men det är svårt att motstå, men jag måste!!!!!!!!!!
    Jag har igen det senare när jag fött.

Vet inte hur mycket jag har gått upp, vill inte veta heller orkar inte gå och grubbla på siffran det knäcker mig psykiskt. Då mår jag bara dåligt och känner mig ledsen och nedstämd.
    Visst är jag stor nu och har jättemage och oroar mig dagligen för hur detta ska sluta när jag har 3 ½ månad kvar jösses, men man kanske inte ökar lika mycket och fort i vikt framöver utan man stannar upp med och växa så fort. ? eller jag vet inte...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3