BF Juli-07 Nr3

Ja men om det känns som en tjej så är det nog så, man ska följa "magkänslan" haha
En liten Alvina hehe

Så sööt ja hon är ju lik dig häftigt att se det så tidigt
Ja GRATTIS än en gång!
Godmorgon allihopa nu har jag läst igenom alla sidor jag missat och redan glömt vad jag skulle skriva och kommentera...
Men jag hoppas alla mår bra...kämpa på vi är snart i mål tjejer
Själv mår jag relativt bra, har ont i ryggen till och från men man får ta de lilla lugna och göra små projekt, som att sola och fika på sta´n och njuta av våren osv ..
veronicaq: Skönt att allt var bra och att du slipper knapra järntabletter
Ja det här med vikt..ush ja inge roligt samtalsämne....jag måste ta mig i kragen och inte äta så förbannat mycket fika bröd och annat sött och gott i veckorna...utan hålla mig tills det blir lördag DÅ FÅR MAN ÄTA GODIS
Men det är svårt att motstå, men jag måste!!!!!!!!!!
Jag har igen det senare när jag fött.
Vet inte hur mycket jag har gått upp, vill inte veta heller orkar inte gå och grubbla på siffran det knäcker mig psykiskt. Då mår jag bara dåligt och känner mig ledsen och nedstämd.
Visst är jag stor nu och har jättemage och oroar mig dagligen för hur detta ska sluta när jag har 3 ½ månad kvar jösses, men man kanske inte ökar lika mycket och fort i vikt framöver utan man stannar upp med och växa så fort. ? eller jag vet inte...