Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

Är oxå sugen på att äta nått gott till efterätt.. vi åt tacos idag.. nu har jag två chips påsar i skafferiet som bara vill att jag ska ta utav.. ja inte båda då men en.. vet inte om jag vill äta det.. det är juh såå onyttigt..
    Vill oxå ha glass.. men har inget hemma.. såå surt..

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg
    Norrbagge skrev 2007-04-06 15:04:20 följande:
    fan.. är det bara jag som inte laddat upp för påskkärring-besök? haha, lika förberedd som alltid!
    Nä du e inte ensam
    Har bara satt upp påskriset som barna gjort annars så påskpyntar jag nästan inget.. tycker det är lite onödigt för ett par dagar..

Här har jag inte äns laddat med godis för barnen som ringer på dörren.. jobbar natt hela helgen så jag sover ändå på dagarna å är borta på kvällen.. hehe.. stackars barn..
  • FruRundberg

Själv ska jag äta fryst lasange.. äter ensam idag då barnen är med R på tjörn. Jag skall jobba inatt så då fick jag snällt stanna hemma.. å jag e såå hungrig!!

Nu MÅSTE jag bara ha glass! Skall traska iväg å köpa en tipptopp! Mmm den är bara sååååååååå god!! MÅSTE ha innan jag blir tokig!

Åååh vad jag längtar efter en god köttbit klyftpotatis eller potatisgratäng och nån riktigt god sås till.. sallad! Mmm VILL HA!!!

• FruRundberg
    L2K skrev 2007-04-06 18:20:17 följande:
    JoNaLi - hemska människa!!! Komma och sukta så där när allt precis har stängt här!!!! Jag får sukta tillbaka med att jag ska svulla potatisgratäng imorn. Jag får väl låta påskharen komma tidigt till sambon. hehe... Jag handlade inget gottis till kvällen....Vad härligt det lät med en tur till Tjörn! Är ju så fint där!Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    Hehe jaa tänkta varalika snäll mot er som läskas med en massa goda middagar! Själv får man jobba HELA helgen och sova bort dagarna.. men sista april då slutar jag!! hihihi

Ja Tjörn e fint! R´s mamma bor där så de e där å skall äta middag å så.. *muttrar*  vill juh oxå..Skrikandes men men..

Beckah: hehe jo såna kommentarer är vardag nuförtiden..*suck* nu när man kommer till jobbet så är det bara stänga av öronen då alla bara MÅSTE kommentera hur stor man e å vissa tom e sånna så de bara MÅSTE FÅ röra på magen.. Skrikandes fy då vill man bara springa därifrån!!
  • FruRundberg

Åh.. får man äta gratis där då eller måste man betala för det??

• FruRundberg

mmm nuu efterätt!! TippTopp!! tjihooo! Så som jag längtat!

• FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-06 20:00:04 följande:
    Gah! Allt prat om McDonalds! Blir toksugen! Jag har varit skiiiitsugen på att prova tasty bacon men den finns väl inte längre?♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    Jo den åt jag i tisdags jättegod!
  • FruRundberg

Beckah: jag vet inte försökte kolla men hittade inte någon slut tid.. bara att den serveras under en begränsad tid..

*suck* nu måste jag iväg.. ta vagnen till jobbet.. åååh jag vill verkligeninte jobba HELA helgen.. men men,.. får väl hoppas att det syns i lönen..

• FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-06 20:13:09 följande:
    Okej....då kanske man hinner med att smaka då heehe fast vi ar ju Sveriges sämsta McDonalds här så förmodligen har de väl inte den ändå Lycka till på jobbet, stackare...fyy jag klarar knappt att gå, hade verkligen inte velat vara du nu.♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    nä...inte jag heller..*suck*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3