• Vicke

BF Juli-07 Nr3

Jag ska också börja springa i trappr om några veckor. Är verkligen jätteless på att vara gravid. Min rygg värker, hemsk halsbränna, trött, orkeslös, kan inte sova, mår illa mm ja jag kan inte så mycket po nu. tur man får nå fint för detta ! Jag längtar efter att få gosa med bebis!!! Men det känns så långt borta ännu !

• Vicke
    mrsbygg skrev 2007-05-09 20:01:53 följande:
    kom å spring 11 våningar i spiral me mig kommer garanterat börja med det om några veckor!!
    Ja det gör jag så gärna ... 
  • Vicke

Vet ni att nu orkar jag inte vara gravid nå mer. Kan inte tiden gå lite fortare. Snart går jag i ide eller drar nå gammalt över mig tills det är dax. Jag har så ont i min rygg och fötterna är svullna. Känns som det är en evighet kvar tills juli. Börjar bli riktigt deppig nu !!

• Vicke

Usch nu böjar jag bli orolig här. Min sambo är ute och övningskör det gör mig nog orolig. mne nu har han övnigskört i 3½ timme... Förstår inte vart han tagi vägen... Får inte tag i honom heller svarar inte när jag ringer eller på sms. Å det är klart han inte gör om han kör. Men så länge. Han lär väl ha tagit någon rökpaus. Usch vad gör han... Tänk om det har hänt någonting...
    Gråter

• Vicke

Ja det är han ju. Men jag vet inte vem han är riktigt. Fundersam annars hade jag ju ringt honom...

• Vicke

Nu så är min familj samlad igen. Han kom hem tillslut. Han hade varit hemma hos en POLISFörvånad.. Ojoj tänkte jag. Men det var tydligen hans "övningskörningskompis" kompis... Så det var ju inte så farligt !
    Du ska vi ta en kopp te och kolla på filmen som böjar 22.00!!
    Ha det så bra julimammor!!!

• Vicke

Det knäpper i min mage också... Bebisens leder som låter. Lite läsigt tycker jag... Fick också ont i magen idag. Har haft mycket förvärkar heladagen. Jobbigt är det!
    Lovad tydligen min sambo på Idas förlossning att jag aldrig mer skulle klaga på förvärkar. Hehe nu sitter jag här å klagar på att dom gör ont. Det är ju inget mot vad det kommer göra sen ...

• Vicke

Usch så trött jag är... Har precis lämnat dottern hos dagmamman. Hon var så ledsen när jag gick . Snart ska jag ta bussen till mvc får se hur det ser ut nu då! Känns som mina värde inte är bra. Sen hoppas jag bebis har vänt sig. jag har ingen aning om hur han ligger. Tycker han snurrar hej vilt där inne.

Imorgon börjar min hp. wiii Skrattande fast jag har ju varit hemma ett tag ändå. Men det känns skönt att man får gå på hp nu! Så är det iallfall....

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3