BF Juli-07 Nr3
Hjärtljud:
Victor: 144-148
Bebis nu (flicka): 144-148 ![]()
Hjärtljud:
Victor: 144-148
Bebis nu (flicka): 144-148 ![]()
Fast igår fick jag ju göra en riktig kurva på förlossningen under en stund och då hade hon mellan 120-160 så det kan ju variera ganska kraftigt beroende på bebisens humör och om den är vaken, stressad, lugn osv.
Nu har jag beställt ett riktigt könsultraljud så jag slipper gå och veta till 90 % bara...känns ju jättefånigt att tro att det är en tjej om det kikar ut en kille
Vill ju VETA ordentligt
Den 18 april är det dax. Jag är egentligen tillräckligt lågt gången från och med idag (26+0) men tyvärr fanns inga tidigare tider.
Nästan rätt...vi ÄR faktiskt så otroligt tråkiga i fantasin att det är Alva hahaha. Alvin är bestämt sedan länge och nu det sista har det blivit Alva också...
Calylite: nej det gör absolut inget om min bebis är en pojk, jag bara vill veta innan
vi handlar inte neutralt
visserligen tycker jag pojkar kan ha rosa men nu har det tillkommit klänningar och krusiduller osv och då är vi över gränsen ![]()
Vilken söööt lillasyster Mjukis
Vad heter hon förresten? Eller har hon inte fått ngt namn än kanske? Som våran Alva-Frida-något helt annat
Mysigt att få hem vagn
Jag väntar till efter köns-ul eftersom jag har två Tako-vagnar jag älskar, en blommig och en schackbrädesrutig.