Inlägg från: rullgardinsflikkan |Visa alla inlägg
  • rullgardinsflikkan

BF Juli-07 Nr3

copernicus

Jag låg på 102 sist jag va hos BM och det va i V29 el. 30 men då sa hon attd et inte blir lägre än, det va nån magisk gräns.

Men kan du inte få något samtidigt som du äter niferexen? Finns det inget bulkmedel man kan ta när man är gravid?
    t.ex. movicol?

• rullgardinsflikkan

godmorgon tjejer
    Idag ska jag försöka jaga runt i denna otroligt stora stad på jakt efter Albins pappa så han skriver på papper för samarbetssamtal...

Han skulle ringt i lördags men hörde inte av sig och nu fick ajg reda av hans flickvän att han har vart i stan sen en vecka tilbaka (han bor i göteborg egentligen) men bara struntat i att höra av sig!!!!

Jag blir så j**la arg

• rullgardinsflikkan

Gud jag fick precis en otrolig stöt när jag skulle koppla upp en lampa. Albin såg inte att jag hade tagit ner den gamla och att sladdarna hängde lösa så han försöka tända taklampan...när jag skulle koppla i den gamla fick jag en stöt som kändes så i magen så jag blev stensäker på att det där kan inte bebisen ha överlevt...gud va rädd jag blev...

men det gick nog bra, sparkar gör det iaf

• rullgardinsflikkan

Mäh jag har ju ingen skrivare...kan man inte få ut den boxen på nåt annat sätt?

• rullgardinsflikkan

Jag får nog försöka fixa en skrivare ändå surt om man åker ända till götebrog så får jag ingen box...

• rullgardinsflikkan

Här är det också minus på kontot men jag är lika lycklig för det Har till och med lyckats rånaq spargrisen denna månaden för vi behövde mjölk och Albin ville ha våfflor med grädde (vad gör man inte för de små trollen)

Barnbidraget kommer imorgon, men det är som du säger mammab det kvittar ju för det finns ju räkningar som ska betalas...fast jag får nog spara en femtiolapp ska ju på hundkapp på lördag och lite måste Albin få spela

Tänker mycket på er som inte mår bra här inne och hoppas att allt löser sig snart *tusen kramar*

• rullgardinsflikkan

Spana i fototråden...Jag tror bannemej jag har krymt

• rullgardinsflikkan

haha vilka häfitga smilisar ni har hittat

• rullgardinsflikkan

Ahh jag tror att jag har hittat ett hus    Eller en bostadsrätt rättare sagt http://www.hemnet.se/a.asp?id=3628326&q=1&s=4
    Så jäkla fint.
    Så surt att man sitter och väntar på besked om fastanställning nu. Hade jag haft det hade det ju bara vart å gå till banken och säga att man vill ansöka om lån på 400000. Så skulle jag köpa huset, ta körkort och köpa bil. Det vore ju perfekt att bo där med barnen.

Kan tillägga att jag växte upp i dom där områdena

Vad tycker ni tjejer??

• rullgardinsflikkan

Så ringde jag mamma och fråga om hon möjligtvis kunde gå i borgen för mig om det skule behövas....et ni vad hon svarar???

Nä jag vill inte att du ska bo i Lagmansholm....Jag frågade väl för f*n inte om lov för att få bo där?????

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3