Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

BF Juli-07 Nr3

Nej.. jag pillar inte då drar sammandragningarna i gång ännu värre för det retar kanske i gång en förlossning då.

Jo det är en äcklig känsla för det är precis så det känns när förlossningen starat i början av värkarbetet så man blir påmind om hur det känns igen ...Hjälp!!

• Milla med killar

Näää...det är det väl inte egentligen men jag har haft så med de andra barnen med och ändå gått över Bf några dagar..
    Skillnaden denna gången är att jag ha en föreliggande moderkaka ev och då ska man inte ha onda sammisar för då kan den lossna och då kan vi båda dö aom det skulle hända. Men jag känner min kropp ändå o tar absolut inga risker utan åker om jag tycker jag behöver det.
    Men det är kanske lite lugnare nu har legat still nu ett par timmar nästan.

• Milla med killar

Lindisen..mysigt
    jag är inte speciellt sugen på nått...Bläää bara vatten

• Milla med killar

Tack...gullig du är Veroniqa...Lovar att sköta mig...

• Milla med killar

Oj här har det skrivits som vanligt!

Jag är sjuk
    Har haft feber sen i går och ont i halsen. I går hade jag sånna förvärkar att jag trodde jag skulle få åka in, kunde knappt gå äns för det tryckte på så neråt. men de höll på från 15 till 20 ca sen har de ebbat ut lite undernatten o nu på morgonen känns magen ok iaf.
    Själv har jag sovit nu från 09-12.30 och försöker äta men mår så j..vla illa

Lycka till nu Mysan på förlossningen.

Ang bf så har jag fått 40+5, 40+6 och 40+6 så jag ställer in mig att gå över som vanligt om det nu inte blir snitt för min moderkaka då blir det redan om 4 veckor
    Det skulle känns sjukt!!

• Milla med killar

Hallonfot.
    Han kan ta ut 10 pappadagarna när som helst inom några månader sen barnet föds , minns inte exakt om det är 3 månader typ.
    men är han ledig så kan ni ju spara dom till hösten.Det är bara att ringa eller göra via nätet om ni har e-leg.

• Milla med killar

zandrisen.
    Jag ska på ett ul 30/5 och då är jag i v.35 så det lär väl bli bestämt då kan jag tro.

• Milla med killar

Nääää...fy vad man blir nergången fort när man är sjuk med mage. Orkar knappt hasa omkring här nere.
    Det värsta är att jag inte kan äta men hoppas Lillen klarar sig ändå. Fått i mig en banan o yogurt nu iaf.

Vet ni ? För två år sen idag började min förlossning med Hannes och nu ligger lillebror här inne o väntar på att bli klar
    Vad man blir nostalgiskt...snyft..

Mammab Lycka till hos psykologen.

• Milla med killar

Jonali.
    Ja det låter som foglossning det.
    Hur mår du?
    Har du varit låg för du har inte varit inne här så mkt på sistone?

• Milla med killar

Styrkekramar till er båda mammab o Jonali
    Bra ni tar tag i det nu innan bebisarna kommer.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3