Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

haha skulle kunna stoppa huvet i en jätte säck me jord!!!!

plantar om två blommor hä rom dan snacka om ja satt å njät av jordiga fingar sen sniffa sönder mig tror jag

• mrsbygg

fan!! ska övertala karln om att ja ska få anväda krediten nästa vecka å shoppa krukor jord å blommor...så kan ja bostätta mig på balkongen å plantera blommor å sniffa jord!!

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-05 21:51:22 följande:
    mammab: Du kan få komma hem till mig och "inreda" min trädgård Jag vill så mycket men har såååå lite lust att gå ut i djungeln.
    ohh...säg inte sådär...

vill verkligen bli inredningsarkitekt. men jag kan verkligen inte rita och måla helt värdelös på det..så är i princip omöjligt för mig att bli det..
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-05 21:51:08 följande:
    Puffar för mitt inlägg kl 21:24 inlägg nr 9227Någon fler som har såoch vet varför?
    ingen aning! han komemr la åt någon nerv nånstanns..

min unge tycker bara ut sig ur magen så hela magen blir spänd svin obehagligt!!
  • mrsbygg
    copernicus skrev 2007-05-05 21:55:22 följande:
    ha ha ha det där är sånt man bara hört talas omblir äcklad av bara tanken!!!själv är jag inte sugen på nåt, men sist jag tankade bilen fick jag en droppen bensin på handen åhh säger jag bara.Men sambon såg det och blev skitsur!när jag väntade Casper tuggade jag is i MÄNGD, fick laga 4 tänder sen men gott var det!
    haha när ja vänta saga var det is som gällde för mig med!!

fyllde ett glas me iskuber sen satt ja å knapra...dygnet runt!
  • mrsbygg

kände aldrig när saga fixera sig.. se om man känner nått denna gången!

fan blir toki ...kryper i knäna...får panik vill bara hugga av benen!!

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-05 22:01:43 följande:
    Nä, nu ska jag lägga ner datorn och gräva fram lite salta kex och ost. En kall cola.... Och fotmassage som min älskling erbjuder I´m in heaven!!!
    äsch lyx!!

cola ska ja oxå ta fram..ja moffar jordgubbar doppade i möööööööörk choklad såå gott..
  • mrsbygg

själv tittar folk på mig som jag är dum i huvet när ja är ute i affärena å går precis som vattnet ska gå vilken sekund som hellst eller att värkarna ska hoppa igång..

jag har faktiskt  2 månade kvar MINST...suck....

mina vänner kallar mig tjockis men d är bara gulligt menat...
    men är ja på dåligt humör ryter ja tillbaka...
    "JA OCH?? jag är faktiskt gravid, vad är din jävla ursäkt??"
    haha...men dom får skylla sig själva..
    ha tydligen fått en jäkla humör enligt dom..förstår inte alls va dom menar

• mrsbygg
    Vos skrev 2007-05-05 22:32:31 följande:
    Var på H&M idag och shoppade lite.Victor var med. När jag var inne i provrummet för andra gången suckade han djupt och sa: det är inte roligt att handla med dig mamma, du är bara för tjock!!!Antagligen har jag sagt att jag för tjock när jag provade nåt.
    haha ne va taskigt men sött
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3