• L jung

Blir knäpp på röstningen i Let's Dance!!!

VARFÖR VARFÖR VARFÖR åker folk ut som KAN dansa medans Lasse Brandeby som varken kan eller vill dansa är kvar???? Ska HAN vinna hela alltet eller???

Jag tror mer o mer på att det är sabotage med röstningen precis som det var på IDOL för nåt år sen.  Då gick människor ihop i en pakt att rösta fram en kille som inte kunde sjunga till finalen.  De la' till o med så mycket energi på att samla folk så dom skapade egna hemsidor där dom peppade varandra..... VARFÖR kan såna människor inte bara byta kanal???

Jag kan INTE tro på att det verkligen finns intresserade Lets Dance fans därute som verkligen tycker att Lasse dansar bra???

• Svar på tråden Blir knäpp på röstningen i Let's Dance!!!
  • hönapöna2

Lasse är ju söt ju

• MamaKajsa

men alla tittar nog inte på lets dance för att se vacker dans, utan för att bli underhållna.

• sunny79

ut med Lasse!!!!!! hejja Tobbe!!!!!!

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • Miot

Jag håller med, tycker det är skitsynd om dom som verkligen kämpar för att vara kvar, han gör ju inte det, det stog ju nått om att han vill bli utröstad tom... Ut med han.

• L jung

Yvonne o Tobias åkte ut....

• Lejlej

det är elakt mor lasse och de andra att rösta på lasse eftersom han inte vill vara kvar längre

Mamma till Isak 0304 och Olivia 0509
  • L jung
    hönapöna2 skrev 2007-02-23 22:40:31 följande:
    Lasse är ju söt ju
    Är det så man 'ska' rösta i Idol också då eller?... skit i om dom kan sjunga eller inte... dom får vinna o göra skiva med sin falska röst ändå för att dom är söta???

Ja, detta bevisar väl en än gång då att man är i en annan generation och tänker som en kärring!! hahaha....
  • cilis

kan lasse vinna finalen oxå om tillräckligt många röstar på honom? eller e det juryn som bestämmer där?

Svar på tråden Blir knäpp på röstningen i Let's Dance!!!