• L jung

Blir knäpp på röstningen i Let's Dance!!!

VARFÖR VARFÖR VARFÖR åker folk ut som KAN dansa medans Lasse Brandeby som varken kan eller vill dansa är kvar???? Ska HAN vinna hela alltet eller???

Jag tror mer o mer på att det är sabotage med röstningen precis som det var på IDOL för nåt år sen.  Då gick människor ihop i en pakt att rösta fram en kille som inte kunde sjunga till finalen.  De la' till o med så mycket energi på att samla folk så dom skapade egna hemsidor där dom peppade varandra..... VARFÖR kan såna människor inte bara byta kanal???

Jag kan INTE tro på att det verkligen finns intresserade Lets Dance fans därute som verkligen tycker att Lasse dansar bra???

• Svar på tråden Blir knäpp på röstningen i Let's Dance!!!
  • C r e d o

Ja, det är ju pinsamt nu... Han vill ju inte ens vara kvar, fattar inte varför han ens tackade ja. Tycker inte han verkar haft kul en enda gång. Yvonne var ju superbra idag, fy vad kasst att LASSE får stanna!

• L jung

Jag vet inte, kommer inte ihåg!!!!  Hoppas DOM röstar där och inte svenska folket, för det här är värdelöst!!!  

Ska de som LÄRT sig dansa och gör sitt bästa åka ut vecka efter vecka bara för att svenska folket verkar tycka att Lasse är 'söt' osv så han får vara kvar? 

Han vill ju inte ens... han är fullbokad med andra jobb och trodde själv inte att han skulle vara kvar i tävlingen så här länge!!  *suckar djupt*

• Thaleia

Men det är ju bara ett underhållningsprogram!
    Inget att ta på blodigt allvar! Vill folk ringa och rösta på Lasse trots att han är ganska dålig på att dansa så låt dom göra det...inget att hetsa upp sig för, tycker jag!

• L jung

Förlåt om jag låter irreterad o frustrerad... det är bara för jag ÄR det!!! haha....

Jag är sååå intresserad av dans, och av att se hur de blir bättre o bättre för varje vecka... de kan ibland bli så duktiga så juryn tycker att dom kunde satsa på dansen... det är ju DET som är så roligt med detta programmet..... jaja, verkar som det är JAG som inte fattat spelreglerna!?

• Lejlej
    L jung skrev 2007-02-23 22:53:57 följande:
    Förlåt om jag låter irreterad o frustrerad... det är bara för jag ÄR det!!! haha....Jag är sååå intresserad av dans, och av att se hur de blir bättre o bättre för varje vecka... de kan ibland bli så duktiga så juryn tycker att dom kunde satsa på dansen... det är ju DET som är så roligt med detta programmet..... jaja, verkar som det är JAG som inte fattat spelreglerna!?
    tycker precis som du
    Mamma till Isak 0304 och Olivia 0509
  • L jung
    Lejlej skrev 2007-02-23 22:55:04 följande:
    L jung skrev 2007-02-23 22:53:57 följande: Förlåt om jag låter irreterad o frustrerad... det är bara för jag ÄR det!!! haha....Jag är sååå intresserad av dans, och av att se hur de blir bättre o bättre för varje vecka... de kan ibland bli så duktiga så juryn tycker att dom kunde satsa på dansen... det är ju DET som är så roligt med detta programmet..... jaja, verkar som det är JAG som inte fattat spelreglerna!? tycker precis som du Mamma till Isak 0304 och Olivia 0509
    Skönt med medhåll...hihi...jag kanske inte är kärring än då!
  • Lejlej

Då är jag ju det oxå

fast en på jobbet tycker jag har tantig skodonssmak

Mamma till Isak 0304 och Olivia 0509
  • m2rru

Hör också till dom som älskar och dansa. Tycker också att det är skandal att den där Lasse skall få stolpa kvar. Det är ju inte ens roligt att titta på han. Blir han kvar nästa fredag, vete sjutton om jag lägger av och titta på programmet. Dom andra har ju blivit kanonbra.

Svammelhund - skulle ni hitta mig nån annanstans så hjälp mig hem. www.familjeliv.se/Forum-11-241/m14441179.html
  • öland30iår

Lasse vädjar ju om o få lämna.... o han är urdålig, försöker ju knappt. Vad är det för folk som röstar på honom så det blir på bekostnad av de bra???? Skamligt!!!

Är det ngn som kommer ihåg vilka som var programledare för Let's dance förra året?

• L jung

Sjutton va' synd jag tycker om Lasse Brandeby som måste ta till alla knep för att åka ut.... vilket han nog aldrig gör utan vinner hela skiten!!!  Grrrr....

• anja77

Ska inte titta mer nu när mina favoriter fick åka hem. Det är ju INTE KLOKT!!!

Svar på tråden Blir knäpp på röstningen i Let's Dance!!!