• zmurfan

Vi som planerar barn i Umeå del 2

Eftersom vår tråd har stängts av så startar jag en ny.

Jag hoppas att ni som bor i Umeå och planerar barn och vill ha någon att snacka med hittar hit.

Gamla tråden är här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m14648973.html

• Svar på tråden Vi som planerar barn i Umeå del 2
  • TellaS

Tjena allihopa!

testade negativt idag igen..har bim först imorrn men det känns rätt mörkt

hur går det för er? blev otroligt nega idag

• MyFine

Åhåå, det är här ni är!

Tråkigt TellaS..
    Ja, man blir som nedtryckt i skorna när det blir ett fett minus på stickan.

• TellaS

ja ursha! det ska tydligen vara över 70 % säkerhet trots att det  min bim imorrn, men jag tycker det känns ändå rätt lönslöst..de där små procenten känns inte som jag hamnar emellan.. men men..får jag inte mens på tisdag så ska jag testa igen!

va har ni gjort ikväll??

själv skulle jag ha varit å personalfest men e dödens trött..har varit me min sambo å sett på lite hockey på olerys..nu e jag helt slut. känns som klockan skulle vara halv ett på natten

• UmeåElin

Jag förväntar mig mens till veckan. sitter hos svärföräldrarna och dricker vin i väntan på schlagerfestivalen. Vågar ni dricka vin mellan ÄL och BIM?

• TellaS

jo.för jag läste att bebben/emryot inte tar föda av modern ännu så att man dricker innan man plussar så ska det inte vara ngn fara..bara man slutar när man vet att man har någon som simmar där inne så jag har då druckit mellan de dagarna... fast jag vet många som tycker att man ska avstå helt

• MyFine

Jag resonerar likadant som TellaS, så jag har inte heller avstått från att dricka.

• MyFine

Tänkte höra om nån av er har nån rekommendation på vart man ska gå om man vill tatuera sig här i stan? Vilket ställe är bäst att gå till?

• zmurfan

Kan inget om tatueringar här i stan.
    Men nåt ställe borde det väl finnas tycker jag.
    Eller iofs har jag sett nåt ställe nedanför sjukhuset. Men om de är bra vet jag inte.

Nu har jag äntligen farit färdigt runt halva Sverige känns det som. Är fullkomligt slut i kroppen och har ont i ryggen massor. Men en fin bil har vi och mässan förra helgen var jättetrevlig att traska omkring och kika på.

Men nu känns det skönt att vara hemma och gosa med småtrollen.
    ÄL verkar vara nu. Fick då två streck på stickan igår kväll. Tänkte jag måste testa för det var väldigt geléiga flytningar.
    Men igår vart det inget tumlande för ingen av oss orkade. :)
    Bättring ikväll typ. :)

BIM borde bli kring Ocars eller min födelsedag nånting då. 15-17 Mars. Vi får väl se hur det blir med det.

• zmurfan

Slut med ÄL.
    Nu inleds väntan på BIM.
    Ska BIM flyttas några dagar framåt eller bakåt eller ska det bli samma BIM som förra månaden eller tar det sig?
    Den stora frågan besvaras i slutet av denna månad. Då borde jag veta om det blir bu eller bä.

:)

Svar på tråden Vi som planerar barn i Umeå del 2