• Fotograf Karlander

Bruten nacke

Min Älskade Man är inne på akuten just nu han har kanske brutit sin nacke...så nervös e jag här hemma...sjuka barn o jag e med sjuk..skulle så gärna vilja vara inne hos honom...någon som varit med om bruten nacke som kan berätta för mig vad som händer då den är det....

kram

Tro på dig Själv-Du är Bra som du är
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 13:56:31:
    Han gick ner till grannen som försökt ta sitt liv nu ett antal gånger för ambulansen kom men dom tog inte han med...o sen blev grannen arg o Hoppa på min man...sprit o piller
  • Svar på tråden Bruten nacke
  • Fotograf Karlander

Ja det e jätte jobbigt o inte veta....

usch ja det är läbbigt...ja han kan ju gå och så även om det inte är vanlig gång precis...

Här var 2 polisbilar i går..vet inte om dom tog han.....

• vivana

hej hoppas det går bra för din man håller alla tummar å tår för er!!

kram

• Nella

Om man bryter nacken så dör man väl ? min bror bröt nacken och han dog på några sek

• Fotograf Karlander
    Nella skrev 2007-02-24 14:35:56 följande:
    Om man bryter nacken så dör man väl ? min bror bröt nacken och han dog på några sek
    Beklagar kramar om
  • MrsNelson

nej man behöver inte dö av att bryta nacken, då ska man ha väldig otur!

• Tinzu

beklagar, Nella

jag tror att det beror på vart man bryter den.

men jag ska inte säga något, jag kan inget sådant.

men synd att det var så för din bror

• Jillsan7003

Nej,nej, nej...man dör inte alltid av bruten nacke, det beror på vart man bryter den. Så Fotograf Karlanders man har förmodligen en fraktur på ett "bra" ställe eftersom han kan röra sig någorlunda.

• Jillsan7003

Hoppas de tog grannen så att han får stå till svars för det han gjorde mot din man.

• Fotograf Karlander

Ja det hoppas jag med..nu är det nog med han...gud vette allt han har gjort..försökt elda upp huset..skär sig i ben med kökskniv med mera

Svar på tråden Bruten nacke