• Maiah

Ont i kroppen av magsjuka??

Hejsan.

Är det vanligt att få ont i korsryggen och i benen efter magsjuka?? Eller vad är det vi har... Dottern började kräkas onsdag kväll, är pigg sen torsdag morgon.
    Jag kräktes första gången i natt och varit pigg sen i morse, sambon har också spytt hela natten. Jag och sambon har så himla ont i både korsryggen och benen. Har aldrig varit med om att man får ont där efter magsjuka. Ska tillägga att vi alla kan äta ordentligt och ingen feber eller dylikt. Ingen springer heller på toaletten. Känner någon här igen dessa symptom?

• Svar på tråden Ont i kroppen av magsjuka??
  • Teskedsmamman

Jag hade ont i musklerna förra året när jag hade kräksjuka, för att inte tala om den bedövande huvudvärken, i år fick jag ont i bröstet och huvudet istället, men det är över nu (kräktes förra lördagen)

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.19) BF - 070723
  • Melinn

Jag hade vinterkräksjukan för två veckor sedan.Hade jätte ont i benen och i huvet!

• Maiah

Jaså så det kanske är vinterkräksjukan vi åkt på. Typiskt.. Kan vi då räkna med att bli dåliga igen??

• Teskedsmamman
    Maiah skrev 2007-02-24 18:25:52 följande:
    Jaså så det kanske är vinterkräksjukan vi åkt på. Typiskt.. Kan vi då räkna med att bli dåliga igen??
    Nej, hela familjen hade det torsdag-lördag förra veckan och alla har varit friska sedan i tisdags (friska = smittar inte).

Visst kan man åka på en omgång 2 av kräksjukan men det är mer otur... Förra året hade jag det 2 ggr under april....
    Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.19) BF - 070723
Svar på tråden Ont i kroppen av magsjuka??