• miniGrynet

Tips på BRA flaskborste!

Japp, som rubriken lyder, jag vill ha tips på bra flaskborstar!

Har haft lite olika, men jag tycker att dom går sönder så lätt...

Nu har vi en från Bambino eller MAM (tror jag att det är), med skumgummi och borst.
    Men skumgummit liksom lossnar och går sönder...

Är det vi som diskar fel med borstarna eller har vi inte hittat rätt borste?

Hjälp oss!

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • Svar på tråden Tips på BRA flaskborste!
  • Hannah76

Ja de e värdelösa de med skumgummi!! Vet inte hur många jag har köpt, de bara pajjar. Har letat efter en med borst ända ner, men inte hittat.

• miniGrynet

Jo, men jag har haft en med borst hela vägen, men där gick den lilla borsten av i skaftet... Minns inte vad den hette däremot...

Man blir aldrig nöjd!

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • KimberlysMamma

Vi köpte en på ica som hade "vanliga" borststrån som funkar exemplariskt o kostade drygt en tjuga

• miniGrynet

KimberlysMamma

Ok, ska kika efter den då!

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • Splach

köp Mam ultivent flaskorna istället, dom får man lätt in en vanlig diskborste i, och sedan går det ju även att skruva bort botten, så då blir det enklare att rengöra

• kattfoten

Det enda som håller någorlunda länge är Dr Browns borstar som kostar ca 90:-/st.

Har testat massor av varianter. Har tvillingar så det blir en del disk...

• miniGrynet
    Splach skrev 2007-02-25 12:41:38 följande:
    köp Mam ultivent flaskorna istället, dom får man lätt in en vanlig diskborste i, och sedan går det ju även att skruva bort botten, så då blir det enklare att rengöra
    Har haft såna, vi gillade dom inte riktigt.... Men håller med, dom är enkla att diska.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • carola1977

köpte en igår på babyproffsen. det märket som är typ deras eget. kommer inte ihåg vad det heter. den verkar bra. har en liten borste i skaftet till napparna. vet inget om hållbarhet eftersom jag bara haft den en dag.

Svar på tråden Tips på BRA flaskborste!