• miniGrynet

Tips på BRA flaskborste!

Japp, som rubriken lyder, jag vill ha tips på bra flaskborstar!

Har haft lite olika, men jag tycker att dom går sönder så lätt...

Nu har vi en från Bambino eller MAM (tror jag att det är), med skumgummi och borst.
    Men skumgummit liksom lossnar och går sönder...

Är det vi som diskar fel med borstarna eller har vi inte hittat rätt borste?

Hjälp oss!

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • Svar på tråden Tips på BRA flaskborste!
  • Tesselessan

Jag har haft flaskbarn i över 4 år och jag gav upp.
    Jag körde ner en vanlig disksvamp i flaskan och körde runt den med en gaffel.Funkade super och dessutom billigare i längden.

• miniGrynet

Tack för alla tips på borstar!
    Ska se vad vi kan hitta, Ullared är en bit ifrån oss då vi bor i Stockholm, tyvärr!

Tesselessan:
    Ok, det låter lite bökigt... eller är jag bekväm av mig?
    Hur får man upp svampen igen sen då?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Tesselessan

med gafflen så klart den är ju spetsig och fastnar i gafflen..gå nu till köket och prova det är inte så omständigt som det låter...tvärt om.

• maggan75

Jag har en oöppnad från ullared, om du skulle vilja köpa den?
    Ska snart åka dit igen så jag kan köpa nya då Vi löser batalningen så skickar jag den till dig !!! Om du vill alltså

• milimina

här är the first years favoriten - bred borste med böjd topp i ena ändan till flaskan, och en liten borste till nappen i den andra. finns på barnbutiken t ex, tror den kostade 59 eller 79kr. alla andra vi prövat har gått sönder eller varit opraktiska.

ncss in progress...
  • miniGrynet
    maggan75 skrev 2007-02-28 21:30:40 följande:
    Jag har en oöppnad från ullared, om du skulle vilja köpa den?Ska snart åka dit igen så jag kan köpa nya då Vi löser batalningen så skickar jag den till dig !!! Om du vill alltså
    Vad kostar den då?
    Vore ju kul att testa den...
  • maggan75

De är inte så dyra kommer inte ihåg exakt vad de kostar ... var ett tag sedan jag var där säg 15 kr med frakt om det är ok med dig

• miniGrynet

Vad billigt!
    Ja, det är helt ok!

Kan ju ta adressen och så i ett mail här på FL.

Testar gärna den borsten, är den bra tycker du?

• maggan75

Jag tycker att den har varit bra så jag hoppas att du tycker det oxå Den ser ut som Bambino/ MAM men jag tycker att den här är bättre. Hur ger vi varandra mail adressen skriver vi den i resp gästböcker så kan vi ta bort dem sen eller ???

• Headrush

Vi har wideneck nappflaskor... och vanlig diskborste

• miniGrynet

maggan75

Har nyss skickat ett mail till dig, så du har det i din inbox nu!
    Här på FL alltså.

Svar på tråden Tips på BRA flaskborste!