-----> västervikstråden 5 <-----
Hur trivs ni i Västervik då flickor?....vi funtar på att flytta dit. Vet någon varför det är så många hur till salu där och aldrig blir sålda?
Hur trivs ni i Västervik då flickor?....vi funtar på att flytta dit. Vet någon varför det är så många hur till salu där och aldrig blir sålda?
Vi har semestrat 1 gång till Småland och fastnade för det
......Tänkte oss Västervik för att det ser så fint ut och billiga hus
. Här i Stockholm kommer vi aldrig ha råd med gräs till barnen. Vi sitter i en 3a värd lika mycket som ett stort hus i Västervik.
Samtidigt är jag rädd att hamna helt på landet utan social kontakt om du förstår hur jag menar. Vi vill ju ha en stad runt omkring........
Ja, det där med jobb ja
Viktigast för mig är att barnen får en bra barndom......känner inte att vi får det här, det är stressigt (kanske det är överallt?).....vi har inte ens möjlighet att ha en barnpool utanför på sommaren!....nä, jag vet inte. vi är aldrig i stockholm heller, bara IKEA ibland men det har väl ni med? IKEA och storvaruhus?
Karlsons?....
. Jag vill flytta
Låter ju kul!. Men var ska man bo då?, vi vill bo i ett område med mycke barn.
Gamleby?.......Gunnabo?
Brevik
.....då ska jag titta upp det
!!!.
Tack snälla
Tack brudar
. Jag ska titta upp alla alternativ jag fått
Hej flickor
!.
Jag var inne här för ett tag sen och var intresserad på att flytta till Västervik. I sommar ska vi åka ner och titta på Västervik ordentligt.....områden och sånt. Vill någon tipsa om något?.
Vart ska man bo?, vi vill bo ganska centralt om man kan
. Det ska finnas förskola/skola och barn omkring
......helst
.