Shooting: jag tror ändå att det är så att man måste säga upp platsen, för en "vanlig" plats och en "föräldraledighetsplats" är inte samma sak. Vi hör ju till ett annat område och även där blev vi uppmanade att säga upp platsen för att sedan söka en 15-timmarsplats till Axel. Men i mitt fall löste det sig smidigt eftersom jag sökte och kom in på en kurs som jag läste förra och den här terminen. Då får jag ha honom på dagis de tider jag pluggar, men eftersom det är en kurs på distans utan schemalagda tider uppskattade personalen på dagis att vi bara bestämde oss för regelbundna tider. Så jag har honom där 9-14 varje dag och försöker plugga så gott jag kan när lillkillen sover...men ärligt talat blir det mest på nätterna jag sitter
Frogleg: Det stämmer, vagnen var röd! Tror hon kör två barn i den bara, hon har en större kille också men han såg ut att få gå bredvid. Jag såg när hon la ner bebisen under sitsen och det såg smidigt ut, dock lite instängt. Men det bryr de sig kanske inte om när de är så små.
EmmaoFredrik: Vi har nog tänkt gå på Pippi, har dock inte bokat biljett än. Nån som vet hur lång föreställningen är? Den börjar ju rätt sent, kl 18, och Axel brukar ju lägga sig strax efter 19 så jag är rädd att han inte riktigt pallar en teater så sent. Får väl försöka få honom att sova lite på dagen så kan det nog funka.